Reggeli Toscana













Gyönyörű ház, gyönyörű helyen, hogy kicsit jobban induljon a napunk.:)





Aludni sajnos csak hajnali 4 óráig tudtam, így nem igazán vagyok fitt úgy hogy a mai napom sem indul túl jól de igyekszem. Az ember nem sajnálhatja állandóan magát. Pár évvel még tudtam baromi pozitivan gondolkodni aztán valahogy elmúlt. Most úgy érzem örökké valami terhet cipelek magammal, amit időnként letudok rakni és arrép lépni pár métert, de mindig visszatalálok és cipelem tovább.
Azt hittem, ha végre itt lesz a tavasz jobb lesz, de most fogalmam sincs hova a fenébe veszett el jókedvem. Persze gyerek ebből nem vesz észre semmit, annyira nem sajnálhatja magát az ember, hogy kifele mutassa, elég ha itt kiírom időnként magamból. Valahogy nem igy képzeltem el annak idején a jövőmet. Annyi pofont kaptam az élettől. Érettségi után szinte azonnal költöztem otthonról, sosem volt túl jó helyem, hirtelen felnőttem. Albérlet, majd 19 évesen felvettem az első lakáshitelemet, akkor már dolgoztam, albérlőt fogadtam hogy törleszteni tudjak. Hol volt akkor még a 30 éves hitel lehetőség? 5 év alatt kellett megcsinálni, sikerült. Emlékszem volt olyan hónap, hogy csak vajas kenyér és tej volt, de bizisten néha boldogabb voltam. Túléltem. Munka mellett főiskola, aztán még egy. Nem voltam az a bulizós fajta, de sok barátom volt és van ma is. Igaz barátom már kevesebb, de a kevesebb néha több. Ez az életemben beigazolódni látszik.

Mindig fejlődtem és haladtam előre. Jó volt minden úgy ahogy volt. A férjem a netről van, 9 éve találtam meg. Jó házasság ez csak nehéz. Két vizöntő elég nehezen fér meg egymás mellett. 3 hónapnyi ismeretség után, ami állt két találkozásból és számtalan levélből, lett házasság. Nem bánom, jó ez így. A 9 év alatt többet éltünk át együtt, sok jót és sok rosszat is, mint más sok évi házasság alatt. Voltak pillanatok, hogy úgy éreztem feladom. De mindig rájövök nem lennék egész.

Érettségi óta magamra vagyok utalva, persze áll mellettem valaki, de mivel olyan hamar fel kellett nőnöm és megoldani az életem a mai napig is úgy érzem, még mindig egyedül kell megállnom a helyem. Kettősség ez persze, tudom. Én sem értem mi az oka.

Megjegyzések

  1. Szép képek, micsoda színek!
    Egyre többet megismerek és megértek belőled.
    Két Vízöntő együtt? Ilyen nem volt az életemben.Független, önálló, szabadságkereső egyéniség, jóbarát a társas kapcsolatban a Vízöntő. Így képzelem el. Én Skorpióval vagyok Vízöntőként, az sem semmi.
    :-)
    Netes ismeretség? Azt mondom lehetséges, hogy megtörténik az egymásra találás. Ahogy a példád is bizonyítja. Más esetben is kerül az ember oda, hogy feladja, Nagy indok kell, hogy meg is tegye!

    VálaszTörlés
  2. A felső képeken a teraszon és a konyhában lennék legszívesebebn.

    VálaszTörlés
  3. Szia, hát ez az. Két független egyéniség együtt jajjjj. Bár a férjem nagyon családcentrikus, hát én meg akkor érzem jól magam, ha nem érzem a kalitkát. Szóval nem egyszerű:) De az előbb beszéltünk, nyoma se volt a sértődöttségének.:) Hálisten. Úgy hogy ma az eső ellenére kicsit kisütött a nap is.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése