Birtok

Pár kép a "birtokunkról" kertünkről. Sajnos még nem virágzik semmi, de remélem két három hét múlva tudok már olyat is mutatni. Nem vagyok nagy fényképész előre mondom.:)A birtok az erdő széléig tart, nagyjából lehet látni a képeken. Folyamatosan telepítjük a gyümölcsfákat, növényeket, bokrokat. Szeretnénk ha a fél hektár parkos, gyümölcsfákkal teli lenne idővel. Ketten csináljuk a férjemmel mindezt, illetve leginkább a férjem kezemunkája. Amikor ideköltöztünk mindenhol gaz volt, az udvar nem volt egyenes, középen ki tudja miért egy nagy széles sávban hosszú, kivájt darab volt, mintha egy folyó medre lenne. Feltöltöttük, megcsináltuk. Rengeteg a munka, de élvezzük. Én inkább virágosítok és kis kertet művelek a férjem a gyümölcsfákat, bokrokat telepíti, övé az ásás, kapálógépezés és egyéb férfiasabb munka. Lassan, de biztosan haladunk.:)
A kis szikla darab alatt pedig a világ legjobb németjuhász házőrzője pihen, sajnos már 2006 óra.











Megjegyzések

  1. Lesz itt munka, de szép lesz!
    Írta mindezt egy lakótelepen lakó!:-)))

    VálaszTörlés
  2. És ha tudnád mekkora gaz, szemét és minden volt itt. Egy hm...szóval az alkoholt nem megvető pasi lakott itt. Ne tudd meg. Én is laktam lakótelepen, mikor egyedül éltem. Nekem azzal se volt gondom szépségeket lehetett a lakásban is csinálni. A gyerek érkezésére vettük meg ezt. Jaj, de ez egy külön történet hogy hogyan is éltünk 8 éve. Ha lesz egy kis időm kicsit majd mesélek belőle.:)

    VálaszTörlés
  3. Hát, nem irigyellek. Nagyon sok munka van egy ekkora kerttel. De hatalmas öröm is tud lenni. Nekem a jelenlegi életszakaszomban nem is lenne rá se időm, se kapacitásom, se semmi. Talán ezért is nem sikerült anno eladni a lakást. Már nem bánom.

    VálaszTörlés
  4. Hát nekem is tele van néha a hócipőm.:) De a május az gyönyörű:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése