Egyre inkább



érzem, hogy itt lesz az igazi tavasz. Ma még csöpörög az eső és elég hideg is lett, de jövő hét közepétől ismét szép időt ígérnek. Szeretnék megint kertészkedni, kint lenni a szabadban, mint a 4 napos itthon lét alatt.

Ismeritek River Cottage-ot? Nagyon szeretem. Gyönyörű tájak, kertek, finom ételek....Igazi angliai kőházak. Nem hagyhatok ki egy részt sem, ha tehetem mindig megnézem. A pasi se semmi, na nem a kinézetére gondolok, bár az újabb részekben már viszonylag normálisan hajat vágatott és még meg is mosta...előtte számomra megfogalmazhatatlan haj volt a fején:) szóval nem tetszett. De a pasi amúgy jópofa és a semmiből teremtette meg maga körül az ő kis angliai mese birodalmát. Persze jóval könnyebben, mint ahogy én megtehetem, legalább is szeretném magam körül, hiszen elég módos családban nőtt fel, de ennek ellenére számtalan ötletet lehet tőle ellopni. A műsor pedig tényleg fantasztikus.

Néhány kép, hogy én milyen veteményes kertre vágyom.

Megjegyzések

  1. River Cottage nekem is nagy kedvenc, pár cd-kazettán is megvan, a falu hangulatáért a kedves emberek közösségéért is irigylem

    VálaszTörlés
  2. Ó de irigyellek. Már én is gondoltam rá, hogy utána kellene nézni, hogy még lehet e kapni mert egyszer karácsony előtt láttam, hogy pár részt kiadtak dvd-n, de nem jutottam el addig hogy megvegyek. Az angliai falusi hangulatok pedig tényleg fantasztikusak, nekem is nagyon tetszik. Köszönöm, hogy olvasol.:)

    VálaszTörlés
  3. Kimaradtam ebből, nem is hallottam róla.
    Ahogy írtatok róla, biztosan nagyon szeretném.

    VálaszTörlés
  4. Pedig már kezdtem irigykedni, azt hittem ez a te kerted.

    VálaszTörlés
  5. Szeretem ezt a műsort. Az igazi nagy kedvencem ebből a műfajból a Két Duci Hölgy. Sajnos az egyik meghalt. Emiatt a sorozatnak vége lett.
    Most a Niegella a nagy kedvencem. Isteni az ízvilága.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése