Én nagyon remélem,

hogy mostanában a mai reggel az utolsó lesz, mikor ilyen hidegre ébredek. Fagy van. A kocsi ablaka jeges. A leandereket pedig már egy hete kivittem, muskátlit is ültettem. Remélem nem fagytak el. A kerti csapról pedig nem is beszélek, mert azt is megnyitottam. És egyébként is! Már elpakoltam a téli ruhákat és cipőket. És nem vagyok hajlandó elővenni őket. Vetni, ültetni, gazolni (gazolni annyira nem ) füvet nyírni szeretnék és nézni, ahogy nálunk minden virágba borul. Mert olyankor legszebb minden.

A férjem lehet 2-3 hét múlva itthon lesz. Serfausban, ahova ment hamarabb tavaszodik, mint amire számítottak. Nem így terveztük, viszont megkerestem ebben a "rosszban" a jó dolgokat.

1. Annyira hiányzik. Amit nem is gondoltam volna. 9 év után. De még is. Én még mindig szerelmes vagyok a férjembe.Ha néha ezt titkolom is előtte. És nem adok ennek nagy hangot. De végül is itt leírtam, úgy hogy ha így vesszük ennél nagyobbat nem is adhatnék.:)
2. Ez az egy, másfél hónap arra nagyon jó volt, hogy a cserépkályha gyártás után ismét megmérette magát a szakácsság terén. Kiderült, hogy felejtett dolgokat, de még mindig megállja ott is a helyét.
3. Szép helyeket látott, megismert új embereket és beilleszkedett egy jó csapatba, ahova úgy néz ki idén december 13-tól visszavárják. Ha igy döntünk, akkor az nem lesz semmi. Se lelkiekben, se anyagilag. Viszont az egy teljes szezon, 6 hónap lesz.
4. Egy hónap alatt annyit keresett, mint nagyon sok ember itt az országban SAJNOS fél év alatt. Nem tudom olvassa e a blogomat valamelyik politikus, mert ha igen felhivnám a figyelmét erre a 4. pontra!!! És ezt az összeget 8! órában kereste meg.

5. Remélem a férjem számára is kiderült, hogy nem tud nélkülem élni.:)

Ja és még valami. Ezt a kis bejegyzést kb. 3-szor javitottam. Annyi helyesírási hibát vétettem. Én aki általános iskolában sorra nyerte a helyesírási versenyeket.:)

Megjegyzések

  1. Férjednek nem mondod el, amit gondolsz a kapcsolatotokról és az érzelmeidről? Nem számonkérés, csak kérdés.
    Mikor elütés miatt helyesírási hibát vétek, majd elküldöm, és már javítani sem tudom, legfeljebb mentegetőzni vagy szégyenkezni, az egy rossz dolog.

    VálaszTörlés
  2. Éva drága. Én nem vagyok nagyon a szavak embere, de néha szoktam mondani neki szépeket. Leginkább tettekkel bizonyítok, illetve mutatom meg hogy fontos. Amikor a férjemet megismertem, interneten :) akkor Németországban élt. Levélben írva könnyebb volt az érzéseimet kiadni.Talán nosztalgiából irtam ide.:) Ráadásul pánikbeteg vagyok, ami időnként előjön. Nem könnyen mondok ki dolgokat, ez a blog is azért indult nehezen. Úgy érzem ha sokat árulok el, akkor visszaélhetnek vele. Hát ezért.

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, én is úgy gondolom, hogy az a fontos, ha tettekkel biozonyítok. Néha a szó sem marad el, de mivel. M. sem a szavak embere, ezért mi is "a mit tehetek érted, hogy megmutassam szeretlek" utat járjuk.
    A bloggal én is csinján bánok. Csak annyit írok le, amit tudom, hogy később nem bánom meg.Mert van magánügy!
    Nagyon vízöntősen, megközelítőleg egyformán gondolkodunk!:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése