Én nem tudom

ki hogy van vele, de én még mindig nem szoktam meg az óra átállítást. Reggel kóvályogva ébredek, mint gólya....s, a levegőben, mintha átbuliztam volna egy éjszakát. Jó, éjfél előtt nem fekszem le aludni, nem is tudnék, de akkor is. Ez borzasztó.
Viszont ma már pétek van és csak fél háromig dolgozom, aztán itt a hétvége. A pénteket szeretem a legjobban az már laza és van utána két nap szabad. Szombat a pihenésé, de a vasárnap az már szinte néha olyan mintha nem is lenne. Ott már tudja az ember, hogy holnap munka van. Ezt kicsit érdekesen fogalmaztam, de remélem értitek mire gondolok.
Ma vásárolni megyek, mert a gyerek viszont megtiltotta, hogy előbb menjek érte a suliba. Már itthon lehetnénk legkésőbb háromra, de ő szereti a napközit így nekem ez a nap is "hosszú".
Mindenképpen boltba kell mennem bevásárolni, hiszen valami nagy főzést kell csapnom a hétvégén, férjem felsorolt vagy 5 féle kaját, hogy mit szeretne enni. Még nem tudom mivel várjam, de az is meglesz.
Kicsinek nézni kellene valami új benti cipőt, mert a régi ahogy láttam már kezd kicsi lenni, lestrapálódni már szeptember óta.
Az előbb kint jártam a kertben már most virág illat van.:) És ezek a madarak mit összetudnak pofázni igy korán reggel.:):) Teljesen és végérvényesen itt a tavasz nálunk.:)

Megjegyzések

  1. Jön a "zurad" haza, jó lesz, és érdekelne végül is mi lesz az ünnepi ebéd.:-)
    Értem, amiről beszélsz a hétévégvel kapcsolatban. Én ma 1-re megyek vissza dolgozni du. 5-ig.
    Vasárnap este 7-től 10-ig bemegyek ügyelni. Nem szeretek este kimozdulni munkahely miatt, de nem kérdezte senki.:-)
    Tegnap itt tavasz, ma eső. Az is tavaszi!

    VálaszTörlés
  2. Hát az ebéd, amiből valószinű vacsora lesz vagy éjjeli...még nem döntöttem el. de valószínű a marhapörkölt, nokedli, uborka saláta. ennek örülne a legjobban. vagy tojásos nokedli..nemtom:) Nálunk is beborult, de nem esik hálisten. Azt megkérdezhetem mit dolgozol? Mert vagy elkerülte a figyelmemet, vagy nem is irtad...ha nem akarod nem sértődöm meg.:)

    VálaszTörlés
  3. Azta rájöttem, hogyan kell a pontos időt beállítani.:) azért ez nem semmi.:)

    VálaszTörlés
  4. Jájjjjj, ez a hétvégi munka, úúúúúúúúúúútálom. Éveket adnék az Életemből, ha szabadak lennének a hétvégéim... :(

    Voltam tegnap felétek (Siklós, Harkány), emlegettelek is, nem csuklottál??? :D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Mit csináltál? Nem csuklottam, tök ritkán szoktam. :) Miért nem néztél be hozzánk?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése