Erre

a macskára baromira haragudtam tegnap. Mit haragudtam? Legszívesebben kitekertem volna a nyakát. Na jó csak egy kicsit. Az történt, hogy amig a kicsinek pakoltam az iskolatáskáját kinyitotta a spájz ajtót, igen igen, ilyet is tud csinálni egy macska. Aki mellesleg Cicó névre hallgat. Szóval kinyitotta és a kövön volt egy tálban egy nagyon finomra sikerült sült hús. Na abból csórt magának.
Kicsit nem figyeltem, aztán mikor láttam, hogy az ajtó éppen csak hogy résnyire nyitva van már tudtam, hogy most kész. Meghalsz. De azért nem történt semmi különös. Azon kivül, hogy jól felhúztam magam.

Lehet erre a Cicóra haragudni?????




Megjegyzések

  1. :)))) nagyon:) De csak rövid ideig:))

    VálaszTörlés
  2. Dehogyis lehet. Én fanatikus macska rajongó vagyok. :o))

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem. Amúgy bolond egy macsek. A fürdőszoba a kedvenc helye. Leginkább akkor amikor a gyerek fürdik. Azonnal a kád szélére ugrik és ott ül vagy mászkál a peremén. És tudja mikor van fürdés idő, bemegy és nyávog. És ha megengedem a vizet, akkor nézi ahogy a lefolyón megy lefelé a víz. A bejárati ajtóra meg felugrik és lóg rajta. Lóg a kilincsen és néz be az ajtón lévő ablakon. Teljesen szétkarmolta és nem lehet róla leszoktatni. Pedig ajtót szeretnénk cserélni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése