Házak ahova bármikor szívesen beköltöznék










forrás: google, country house

Megjegyzések

  1. de nem vizes a fala? de nincs túl közel az úttesthez? de nincs nagyon árnyékban a sok fától, hogy késő tavaszig fűteni kelljen? de ...
    de...
    DE IRIGYELNÉLEK, ha ilyen ház valamelyikében laknál:))))))

    VálaszTörlés
  2. Most azon gondolkozom, vajon melyikbe, ha csak az egyikbe lehetne!Azért felmerült ám bennem, mi lenne, ha többe is lehetne?:-)
    Szóval, én most egyet választok, és a hortenziás a nyerő.A bokor mellé kitennék egy reggelizős asztalt. Egy kényelmes széknek is lenne ott helye olvasgatni.

    VálaszTörlés
  3. Nekem az első és az utolsó a legkedvesebb. Bármelyikbe szívesen költöznék. Bár az utolsó szerintem hűvös lehet nagyon, mégis gyönyörű.

    VálaszTörlés
  4. Igen, én se tudok választani.:) És az a nagy veranda.....már vagy 8 éve tervezünk egy ilyet hozzáépíteni a házunkhoz. Remélem nyugdíjig sikerül.:):)

    VálaszTörlés
  5. Hmm, nagyon szoros volt a verseny nálam is. Györgyi, az utolsó is befutó volt nálam. Elképzeltem benne egy kandallót hűvösebb napokon, esőben.
    Kovtama, az első kép is szimpatikus a verandával. Eközött a 3 kép között ingadoztam én is. De mostanában hortenziamániás vagyok...

    VálaszTörlés
  6. A veranda nagyon klassz, az utolsó előtti a kedvencem:))

    VálaszTörlés
  7. A hortenziás jó, az olyan Agatha Christie-s :)
    Mégis, az utolsó előttit választanám, az meg olyan Jane Austen-os.
    Kár, hogy a férjem egyikbe sem költözne be...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése