Kincseim

Fényképezni szeretek. Csak nem tudok. És ez nem a fényképezőgép hibája. Mert az kiváló kis gép. Egyszerűen nincs hozzá érzékem. De azért próbálkozom....Most megmutatom a kincseimet.:)















Megjegyzések

  1. Nagyon jó könyvek. Megjött a várva várt is úgy látom.:-) Nekem is megvannak a Petrik Adrien könyvek és rögtön a fenti legelső, a : Vidéki hangulat

    VálaszTörlés
  2. Ma voltam könyvtárban, és kivettem nézegetésre a Francia Vidéki stílus, és az Olasz vidéki stílus c. könyveket. Neked köszönhetem, hogy itt vannak most velem, te adtad az ötletet!
    Tudom, hogy sajátomként akarom majd tudni, őket, tehát elkezdek buzgólkodni ez ügyben.:-)
    Így vagyok a Petrik Adrien könyvekkel is. Bármikor, bárhol kinyitom őket, és elönt a nyugalom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése