Ma


mindenképpen veteményeznem kell, ha hazaérek mert hétvégére sajnos megint rossz időt mondanak. Minden reggel nagy a lendület, aztán délutánra valamiért ez eltűnik. Viszont még vissza van sok minden, ezért kénytelen leszek nekiállni, hiszen a 4 napos szünet alatt annyi mindent kellett csinálnom, hogy nem értem a végére. Ennyire elmaradva még sosem voltam, így hát össze kell szedni magam. Úgy ébredtem, mintha átment volna rajtam egy úthenger, fáj mindenem. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy tegnap este még megbeszélésem volt a polgármesterünkkel, hogy a közmunkásaink április egytől minek álljanak neki, a könyvtárba szeretnénk új tv-t, dvd-t venni, mert a gyerekeknek mesedélutánokat, felolvasásokat szeretnénk és a régi cuccok vagy elavultak vagy egyszerűen csak csesznek működni. Új könyvtárost választottunk, fiatalt, nyitottat, lendületeset. Hú ez olyan politikusosra sikerült.:) Szóval megbeszélést tartottunk ketten itt nálam és hát elfogyott egy üveg bor is. Ami nem száll az ember fejébe, ha normálisan eszik. Viszont én nem igazán tudok enni, mióta férjem nincs. Hát a végén éreztem, hogy ez most ugy eltalált. Igy tegnap már nem sok mindent csináltam. Szerintem ma a munkahelyemen se én fogom a munka hőse kitüntetést megkapni.

Viszont ha a férjem hazajön, akkor húsvét után elmegyünk 3 napra pihenni csak mi ketten úgy néz ki Keszthelyre. Balaton és környéke nagyon a szívünkben van, másnak ez más közhelyes, mi szeretjük. Nagy kirándulásokat tervezek, gyermek az egyik mamánál lesz. Mióta házasok vagyunk hétvégi pihenésen ketten nem voltunk. Előfordult pár nap, hogy kettesben legyünk, de az leginkább itthon, munkával telt. Éppen ideje, hogy semmittevéssel töltsük az időnket.

Ha minden összejön ide megyünk: http://www.monarchia-haz.eoldal.hu/

Már alig várom.

Megjegyzések

  1. Majdcsak kimegy belőled a munkamegbeszélés alkohorészének hatása.:-)Úgyis végzel mire férjed hazamegy sok mindennel. Úgy jó elmenni bárhova is, ha ezt tudjuk magunkban.
    Ahogy közeledik haza érkezésének időpontja, úgy nő a lendületed.Nagyon jó lesz nektek Keszthelyen és környékén.:-)

    VálaszTörlés
  2. Hát remélem. Keszthelyen voltunk nászúton is igaz csak 4 nap volt, de jó volt. Ennek a vendégháznak az éttermében ebédeltünk, nagyon finom volt. Most majd kipróbáljuk az apartmant is és nagyokat kirándulunk.:) Május elejére gondoltam, akkor talán már tényleg jó idő lesz.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése