Nagyon szeretem

Beatrix Potter meséit és mindent ami vele kapcsolatos. Ahol élt, ahogy élt a meséit. Varázslatos. Az életéről készült filmet is nagyon szeretem. Néhány kép ami számomra olyan, mint ő maga. A háza a kertje és rajzolt nyuszi.:) Egy bájos reggeliző szett, amiből szívesen innám a teámat.

Húsvét táján nagyon Beatrixos hangulatban vagyok.







Megjegyzések

  1. Olyan, de olyan képeket tudsz hozni! Beleképzelem magam a helyszínekbe, a helyzetbe: pl. reggelizés.
    Ezért szeretem az ilyen képekkel gazdagon illusztrált könyveket is.

    VálaszTörlés
  2. A legjobban azt szeretem, ahogy indulnak a mesék. Na meg a vége, mikor esőben hazaér... Varázslatos az egész a rajzok pedig nem is tudom. Mintha tényleg ilyenek lennének az erdő lakói. Nagyon szeretem az egész hangulatot. Én nem is értem a kisfiamat nem köti le. Ő a spongyabobot szereti.:) hm.

    VálaszTörlés
  3. Kiskoromban, én is az ilyen illusztrációjú könyveket szerettem. De akkor még nem nagyon vont el a film. Számítógépről pedig nem is hallottunk. Más világ volt, ami jobban a könyv felé terelt minket. A képi világot is a könyvekből szedtük össze számunkra.Azonkívül ott volt a valóság képnek.:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése