Reggeli gyönyörűségek

A google-t bogarászva alig tud választani az ember a szebbnél szebb lakásbelsők, szépségek között. Imádok kutatgatni, nézelődni. Májusban, mikor már tényleg szép idő lesz és meleg festés lesz nálunk. Egyrészt, mert már 3 éve nem volt, vagy talán 4 is nem emlékszem, másrészt mert meguntam a napraforgós sárga színt a nappaliban és a világos sárgát a gyereknél. Valami igazi country-s hangulatra vágyom. Nekünk nagyon bejött annak idején a Platinum festék. Sokkal tartósabb, sűrűbb, hamarabb szárad, sokkal szebb alapszínek vannak belőle, mint a Duluxból. Egy nagyon kedves fiatal eladó ajánlotta, hálás is vagyok neki érte. Sokat számít nálunk, hogy mivel festünk, hiszen ez egy régi parasztház, fele részt vályog téglágból áll, a nappali, konyha, fürdő már téglából épült hozzá. Ez a festék mind a két dologra jó. Ráadásul volt olyan sarok a gyerekszobában az északi oldal egyik sarkában, ahol időnként elindult egy kis penészesedés. A Platinumhoz raktunk penészgátlót, egyáltalán nem változtatta meg a színét a festéknek semmi baja nem lett és azóta nincs penész. Tegnap megnéztem a színeket, óriási lett a választék mióta mi utóljára festettünk, fogalmam sincs melyiket válasszam csak kapkodtam a fejem.:) Most, hogy ekkora ingyen reklámot csináltam a festéknek, jöjjön egy két kép a színek miatt is, valami ilyesmit szeretnék én is. Nem szeretnék már rikító sárgákat, viszont a túl sötét se jó...Jöjjön egy két kép, abból a több ezerből, amely nagyjából olyan mint amit én elképzeltem.













Megjegyzések