Alys Fowler, Nigel Slater

Egyszer már írtam, hogy van egy műsor a TV Paprikán. Véletlenül kapcsoltam akkor oda, éppen csak úgy kedvetlen pillanatomban néztem bele a műsorba. Ott ragadtam a TV előtt.

Alys Fowler, Finomságok a kiskertből.

Alys Fowler egy Jamie csak nőben. Éppen az előbb írtam hozzászólásban egyik blogtársamnak. Egyszerűen fantasztikus, amit a kertjéből varázsolt, az ott megtermelt zöldségekből, gyümölcsökből elénk varázsol a műsorban. Imádom azóta, mióta egyszer megnéztem.

Kicsit bővebben:

Alys Fowler elhatározta, felújítja angliai házának kiskertjét, és dísznövények helyett kizárólag hasznos és ehető növényekkel ülteti be, így köti össze a kellemeset a hasznossal. Hiszen nincs jobb, amikor az augusztusi hőség elől egy gazdag szőlőlugas alá húzódhatunk, vagy amikor a cukkini mélysárga virága teljes pompájában virít. És ha megkívánjuk, meg is kóstolhatjuk kertünk új díszeit.
A műsorban praktikus tanácsokat hallhatunk a kiskerti növények termesztéséről, az ötletes receptek pedig könnyű és egészséges fogások elkészítésére inspirálnak.

Időpont:
TV Paprika április 16. 17:00
TV Paprika április 17. 17:00
TV Paprika április 16. 17:30, április 23. 17:00
TV Paprika április 17. 17:30, április 24. 17:00






Miután megnéztük Alys-t ne álljunk fel a fotelből, kanapéból...Maradjunk csak szépen, nyugodtan a fenekünkön. Mert közvetlenül utána ismét egy zseniális ember jön.

Nigel Slater.

Ő kicsit idősebb, talán tapasztaltabb is, bár én most ismerkedem vele...Laza és nagyon nagyon jól csinálja amit csinál. Van benne valami magával ragadó, már már sármos, nem tudom.

Cim: Könnyed vacsorák

Időpont:
TV Paprika április 16. 18:00
TV Paprika április 17. 18:00

"Nigel Slater rajong az egyszerű, de ízletes és egészséges ételekért, így nem csoda, hogy műsora is ínycsiklandó, de praktikus recepteket mutat be. Legtöbbünknek ugyanis nincs ideje esténként többfogásos, komplikált menüsorokat összeállítani - örülünk, ha néhány perc alatt összedobunk" valamit. Nigel a hűtője, kamrája és kiskertje kincseit ötletesen használja fel, így a hétköznapi alapanyagokból percek alatt elkészül egy egyedi vacsora. Nigel receptjeit nem kell papírra vetni, elég, ha leülünk és nézzük, ahogy főz. A következő pillanatban már úgy is a saját kamránk előtt állunk majd, egy zseniális ötlettől lelkesen. "



Megjegyzések

  1. Ott a helyem a képernyő előtt!

    VálaszTörlés
  2. Tetszett! A kerteset tudtam megnézni csak sajnos, de az nagyon is tetszett.Olyan egyszerűen szép az egész.

    VálaszTörlés
  3. Örülök:) Én sajnos az elsőről lemaradtam, már házhoz jönnek a faluból, pedig van fogadó napom. Csak nincs szivem elküldeni őket.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése