Ezúton

értesítek minden kedves gasztrobloggert, hogy nem fenyeget az a veszély, hogy egyszer én is beálljak a sorba.
A mai krumplifőzelék elkészítése is nagyon nagyon megerőltető volt számomra. Pedig szeretek főzni, de csak akkor ha kedvem is van hozzá. Most nem volt, kellett. Aztán mostam is és porszívóztam is. Fáj a nyakam ezerrel, úgy hogy most kiteregetek és most már tényleg CSAK pihenni fogok.
És nem fogom továbbra se hagyni a férjem, hogy az ágyrács helyére nekem sima deszkákat rakjon a fekvéshez. Egyszerűen nem tudom megszokni ezt a fejtámla emelős, felveszi az alakom rácsot. A régi ágyunk kemény volt és én azt szerettem.
Ez meg szép, fenyő, 2x2 méter, emelhető fejtámlás meg minden, de nekem nem jó. Nekem kemény kell alám. Na ez félreérthető, én még mindig az ágyról beszélek.:)
Nem tudom hogy fogok ma aludni, mert általában oldalra fordulva tudok, de oldalt meg nem tudom a fejem forditani. És semmi izomlazító nincs itthon, bár azt sem tudom mi kell erre. :( Na megyek, befejezem a teregetést és tényleg csak pihenés.

Megjegyzések

  1. Mentolos krémed van? A vietnámi balzsam-szerűre gondolok. Az is szokott némi enyhülést hozni, ha nincs másod otthon. Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. 2dl viz 1 flector és semmit nemfogsz érezni:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok az ajánlásokat, vietnámi balzsamom van, flectorom nincs, de most beszerzek:) Kicsit már jobb, szerintem elmegyek az itteni masszirozóhoz, hogy csináljon valamit. És az ágy dolgot se hagyom annyiban.:)

    VálaszTörlés
  4. Itt találsz bútorgombokat
    http://www.flickr.com/photos/37484064@N07/

    VálaszTörlés
  5. Mindjárt nézem is.:) köszönöm.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése