Ha az

ember lányának van egy bazi nagy kertje, ami csak negyedig van kész akkor állandóan tervez és tervez...Hogy majd talán nyugdíjas korában élvezni tudja a majdani kialakított kert szépségét. Persze egy kert sosem lesz "kész" ott mindig van és lesz is mit csinálni. Nagyon szeretem az angol kerteket nézegetni, onnan ötleteket lesni. Csak az a baj, hogy olyan sokféle van, olyan sok minden tetszik, hogy mire eldöntöm nekem is ilyen "kell", akkor rátalálok egy másik gyönyörű képre, amin ismét számtalan dolog van, amire nem gondoltam. Igy van ez, és így van jól.

Úgy hogy hoztam pár képet, a jó öreg Country Gardent hívtam segítségül. Ebben a napsütéses szép időben képzeljük el magunkat bármelyik hívogató kertbe, kezünkben egy pohár frissítővel és kedvenc könyvünkkel.

Az elbúrjánzott kertek gyönyörűek, nagyon szeretem nézegetni. Valahogy itt magamat nehezen tudom elképzelni, mert én állandóan ugrálnék, nehogy valami csúszómászóra lépjek. Betegesen tartok ugyan is a kígyóktól és a gyíkoktól.

Megjegyzések

  1. Ne legyen nagyon szabályosan kimért.Ez az alap, aztán sok variáció van még.

    VálaszTörlés
  2. Szia!köszönöm a tájékoztatást a fáról és látom szép az oldalad,kiváncsivá tettél igy végigfogom nézni:)

    VálaszTörlés
  3. És még 1dolog,amit magadról irtál a bemutatkozóba mintha Én irtam volna:) pont igyérzek Énis:)

    VálaszTörlés
  4. Mennyi Éva.:) Szia és köszöntelek nálam. Én is pár napja találtam Rád és naponta bekukkantok:)

    Éva, szabályos? Na az nálunk nem hogy a kertben, de még a házban sincs. Pl. derékszög.:) A gyerekszobában az egyik ablak boltíves a másik nem az...van, aki kész van attól, hogy nálunk nincsenek szabályos dolgok. Én meg így érzem jól magam.
    Egy biztos, a ház közel sincs kész, de bárki belépett az ajtón egyből azt mondta otthon illata van. Pedig még annyi ötlet és apróság vár magára, ami fejben megvan csak még nincs kivitelezve.

    VálaszTörlés
  5. Na, látod! Tetszik látatlanban a házatok is!:-)Talán a lakótep szabályossága miatt keresem a szabálytalant. Lakáson belül meg tudom valósítani. Nem teszek valamit pl, középre, figyelek arra, hogy valaminek szabálytalan ritmusa legyen: könyveknek, üvegeknek.... Muszáj elkerülni a nagyon szabályosat. Nekem így jó!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése