Hát igen

még az ég is beborult, hogy dolgozni kellett jönni. Most kezdtünk volna csak belejönni a pihenésbe és már vége is.

Ma nem sokáig leszek a munkahelyemen, mivel gyerekkel érkeztem. Sajnos ma már nem tudtam senkire rábízni, még szerencse, hogy a munkahelyemen nem akadály egy gyerek.:)

Megjegyzések

  1. Ma még szabadnapos vagyok.Szakad kinn az eső. Ajándék így ez a nap. Mindig kellene még egy-két nap, hogy belefeledkezzünk a pihenésbe, akármennyi is az.Én majd akkor írom le ugyanezt,amit te, ha elkezdem a munkát.Mert mindig kellene még egy-két nap...

    VálaszTörlés
  2. Hát ez biztos. Arra esik?? Itt már napok, sőt már vagy 2 hete semmi. Vagy már nem is emlékszem mikor esett utoljára.A múlt héten napozni lehetett erre olyan meleg volt. Kellene már egy kis csendes éjszakai eső, mert a magok amiket elszórtam nem nagyon akarnak kibújni, lassan éledezik minden. Bezzeg a fű olyan gyorsan nő, mintha húzná valami.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése