Hosszas

tépelődés és gondolkodás után úgy döntöttünk ma reggel, hogy megrendeljük ezt:


Amikor a porszívót vettük két hete azt hiszem, már akkor nézegettük a hűtőket, mivel egy ősrégi whirpool kombinált hűtőnk van, ami tökéletesen működik csak hogy tökéletes működése közben 600kw-ot fogyaszt évente. Ami nagyon sok. Annak idején még én vettem, mikor elköltöztem a szüleimtől. Hát nem most volt.
Szóval osztottunk, szoroztunk és rájöttünk, hogy ez a csillivilli Gorenje a maga 209kw-jával és A++ -os besorolásával megspórol nekünk havonta 1500 forintot.
Most pedig akciósan kiszállítással együtt 99900 forint.
Remélem tényleg jó lesz, mert én úgy vagyok vele, hogy új műszaki cuccot mindig egy kicsit zsákbamacska venni.

Megjegyzések

  1. Nekem is kell egy új hűtőszekrény. Lesz is, mikor a konyhabútor csere lezajlik. Ez az ősrégi már sokat fogyaszt.
    Használjátok egészséggel az újat!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, jövő héten szerdán szállítják. Mi is a fogyasztás miatt döntöttünk igy.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése