A mai

napon tulajdonképpen semmi sem történt. Vagy is ugyan az, mint szokott. Reggel felkelés, kávé, reggeli a kiskorúnak, férjemnek is kávé...indulás.. iskola, munka. Holnap már csak egy nap suli, aztán jön a tavaszi szünet. Megint ki kell találni, hogyan oldjuk meg. Nagymama kettő is van, nagypapa egy darab leledzik a családban. Ebből nagyjából egy nagymamára számíthat az ember igazán. Szerdán és csütörtökön valószínű nála lesz a fiam, aztán pénteken jön haza és másnap jön az önkormányzatos nyuszi, lesz program, meg szalonna sütés, meg tojás keresés. Másnap otthon jön a nyúl és mindenki együtt lehet 3 napig. Utána csak egy napot kell még megoldani és hálisten kezdődik a tanulás. A nyárba még bele sem gondoltam fogalmam sincs hogyan lesz minden. Főleg, ha esetleg a férjem megint kimegy dolgozni. Mert szeretne. Bár én remélem, hogy majd csak a téli szezonban. De akkor meg nem lesz velünk karácsonykor. De ez még odébb van. Először a nyarat kell megoldanunk.





Ja, azt még nem is írtam, hogy új barátom van. Egy csodaszép Samsung porszívó.:) Mert hogy a régi tönkrement. Először is leejtettem. Ebből kifolyólag letört a füle. Bár én anyaghibára fogtam, vagy is próbáltam arra fogni, de a férjem átlátott a szitán. Aztán (gondolom az eséstől) már nem szívott normálisan. Vagy is szívott, de rögtön ki is köhögte. Két hete pedig egyszer csak azt látom, ahogy tolom, húzom miegymás gurulni kezd a kereke....Na ettől már kész voltam, mert nekem a porszívó olyan mint a levegő, mint egy pohár víz a sivatagban. Engem porszívóval kell eltemetni, mert ott is porszívózhatnékom lesz szerintem. Viszont sajnálom rá a pénzt. Mint minden általam igen becsben tartott, mások szerint hülyeség dolgokra. De hát mit tesz egy ilyen szerelem??? Döntöttem, KELL egy másik. Ajánlottak is egyet, 25ezerről volt leárazva 17 ezerre. Mondtam majd gondolkodom. Mondjuk nem sokat léptem gondolkodás ügyben, mert azt már eleve kikötöttem, hogy maximum 12. Nem több. Másik város, ugyan annak a cégnek a boltja. Érdekes, a 25-ről leárazott porszívó eleve leárazás nélkül volt 17ezer. Aztaaaaa. Átakarták verni a vásárlókat. De engem nem olyan fából faragtak. Engem nem csak az ára, a lelke is érdekel. Már majdnem kiléptem a boltból, mikor észrevettük egymást. Szép is, jó is, kicsi is, füle sincs. Illetve van, de nem különálló. Szóval anyaghibára se kell majd legközelebb hivatkoznom.
A keret felső határa volt az ára, a neve is tetszett (sok ilyen márkájú dolog van a lakásban, még nem csalódtunk) a kinézete meg pláne. Egymásra találtunk, azóta nálunk lakik. Én pedig megnyugodtam.:)

Megjegyzések