Na ez

baromi jól kezdődik. Fáj a torkom és elkezdtem kicsit fújni az orrom. Tök jó, mire hazaér a férjem én az ágyat fogom nyomni.:( Remélem nem, ugy hogy ide nekem a teát meg a mézet.
Pontosan délben nem folyt a víz a csapból. Azóta se. Annyira azért nem volt ma meleg, hogy kiszáradjon minden és egy csepp se jöjjön...vizműnek hivatalból is telefonálás, erre kiderült hogy valamit szereltek pénteken, ami úgy néz ki nem jött össze. Nagyon szuper. Ja és van egy viíztározónk, amit persze, hogy nem töltöttek fel. Ami az ilyen esetekre biztositaná a vizet. Baromi jó, egy rohadt vödörrel sincs, mert hogy is lenne, senki se számitott rá. Ásványviz van, de most abban fürödjünk??? Kint voltam, kerteztem meg minden. Koszos vagyok, büdös vagyok, hajat akarok mosni, fogat és mindent amit kell. 7 óra van könyörgöm és még mindig nincs megoldva semmi! Büdös vagyok és koszos. És baromi ideges. Mert a férjemnek babgulyást akartam csinálni és a bab beáztatva, de nem tudom felrakni. Mert nincs mivel. Ásványviz meg kettő palackkal. Multivitaminnal meg nem lehet babgulyást főzni.
Ráadásul még azt sem tudom mikor is indul pontosan a párom.

Ja a vízműhöz két óránként telefonálok. Mindig azt mondják mindjárt kész. Egyszer csak megunják. De hogy még egy lajtoskocsit se küldtek ki....Hétfőn irni fogok a Dunántúli Naplónak, hogy irjanak pár sort arról ami itt történik szombaton déltől.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése