Nyűgös

vagyok. A nyakamat elaludtam, gyakorlatilag ha oldalra szeretnék nézni az egész testemmel fordulnom kell, különben nem megy. Érdekes igy vezetni is, mivel én nem tudok visszapillantóval tolatni, nekem hátra kell forditani a fejem. Nem könnyű. Reggel így ébredtem, komolyan mintha egy úthenger ment volna át rajtam. Vagy kettő.
Kiskorú is rosszul ébredt, fejfájásra panaszkodott. Masszíroztam neki, jobb lett. Mondtam, hogy ne ugráljon a suliban és ha fáj neki szóljon a tanító néninek, hogy telefonáljon nekem és megyek érte. Nem telefonált, így remélem nincs már semmi baj. Lehült az idő, ha hazaértünk begyújtok a kandallóba. Hát ilyen a mi formánk, idáig jó idő volt most, hogy közeledik a hétvége kezd elromlani. Azért remélem az eső nem fog esni, mert attól még lehet kirándulni. Ha valami történik, akkor pedig megpróbálom átrakatni a jövő hétvégére a szobafoglalást.
Ma semmit sem dolgoztam. Mondjuk a nagyjával már készen vagyok, majd a kiadásokat kell megcsinálnom, de az ráér a jövő héten is. Nincs is kedvem ma semmihez, pedig főznöm is kell, tegnap sztrájkoltam. Azt hiszem krumplifőzelék lesz és sült virsli a népnek, nekem meg valami lightos saláta, vagy gyümölcs. Bár este azt már nem lehet enni, de most ezt kivánom. Ma csak puffasztott rizst ettem és kávét ittam, meg gyümölcslevet. A gyomrom se az igazi, nem is vagyok éhes.
Nyamvadt vagyok na, ez az igazság.:(

Megjegyzések

  1. Na, te szegény! Én is salátáztam ma, mert Húsvét után nem kell más, és félek, hogy a sok evészet után visszajön pár kiló.
    Kiderült, hogy éjszakára kell mennem dolgozni.Beteg az éjszakai ügyeletesünk, kell a helyettes. Hogy holnap milyen állapotban leszek,arról most nem is elmélkedem.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nem irigyellek téged se az éjszakai munka miatt. Régen írtál a másik blogodban, pedig úgy várok már egy kis inspiráló fogyást.:) Nekem nagyon összekell most magam szedni, mert csak fogyózgatok, de úgy igazából nem álltam neki. Most én is belevágok a jövő héttől, hétvégén pedig készülök rá lelkiekben. Olyan szép ruhákat láttam a vaterán, muszáj fogyni:)

    VálaszTörlés
  3. Már akartam kérdezni, ismered ezt a könyvet? Mert írtál Stahl-ról, hogy szereted. Ez is az ő kiadásában jelent meg.

    http://hasznalt-konyv.vatera.hu/szorakoztato_irodalom/romantikus/susan_loomis_haz_a_tatin_utcan_1451748384.html

    VálaszTörlés
  4. Megvan a Susan Loomis könyv. Sőt, a könyvek, mert a "Ház a Tatin utcán" folytatása az "Életünk a Tatin utcában" is megvan.Nagyon szeretem őket. Nem is egyszer olvastam mind a kettőt.
    Marlena de Blasi könyveit ismered? Szintén a Stahl könyvtára sorozatban jelentek meg:
    -Ezer nap Velencében
    -Ezer nap Toszkánában
    -Ezer nap a palotában.
    Olaszországba kalauzol természetesen mind a három, és nem csak egyszer olvasandó könyvek!
    :-)))

    VálaszTörlés
  5. Valóban régen írtam oda. Úgy látom egy kilót visszaszedtem. Csehországban ettünk, ami jött, sütiztünk, söröztünk is....
    Utána jött a Húsvét. Szóval, csoda, hogy csak egy kg!:-)
    Majd írok oda is, mert valóban kicsit hűtlen vagyok ahhoz a bloghoz, pedig szeretem.
    Majd írjál a fogyókúrádról, légy szíves.

    VálaszTörlés
  6. Ühüm, nekem is megvan a folytatása is, meg a többi amit írtál.:)
    Persze majd írok. Az az igazság, hogy nem érzem magam rosszul a bőrömben, mert tulajdonképpen szerintem így is egészségesen élek. Kenyér talán ha egy héten egy szelet, kevés tészta, azt meg annyira nem is szeretem, ha csinálok akkor üvegtésztát, az nagyon jó. Rengeteg zöldség és gyümölcs...nem is értem én magamat, hogy miért nem mennek lefele a kilók. Szülés óta van ez. A kolléganők azt mondják, hogy nézessem meg a pajzsmirigyem, mert lehet nem működik rendesen. De ahogy kiderült vérvétel kell hozzá elszállt a bátorságom.

    VálaszTörlés
  7. Üvegtésztát még nem próbáltam.
    Mióta kicsit beástam magam a fogyás
    " tudományába" látom, hogy annyi mindentől függ a kilók leadása. A saját anyagcserénktől, az étkezések idejétől, összetételétől stb. Tényleg lehet valami szervi eredetű gátló tényető is.
    Sejtettem, hogy megvan a többi könyv is.:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése