Repülnek


a napok, mióta a férjem hazaért. Ráadásul szép az idő, így ahogy hazaérünk a munkából már is megyünk a kertbe. A fűszeres kertemmel vagyok elfoglalva, mostanában csak ott vagyok.:) Ma vettem mentát, ahogy hazaérek azt is beleültetem. Állítólag ma 25-27 fok lesz. Mondjuk ebből most semmit sem érzek még, de igy legyen. Este, ha a kicsi elalszik kint szeretnénk borozgatni, beszélgetni a férjemmel. Hétvégére kirándulást terveztünk, talán a mecseki tv torony, vagy Orfű...még nem tudom.
Adós vagyok a kinti képekkel nyugi, azokkal is jönni fogok.:):) Ahogy ismerem magam, remélem addig még marad virág elég gyümölcsfán és nyílnak a többiek is.:) Most olyan sok mindent csinálok egyszerre....

Megjegyzések

  1. örülök, hogy jól vagy. :o)

    VálaszTörlés
  2. Hangulatos írás! Lászik, érződik, hogy jó a lelkednek a férjed hazatérte!Mondjuk, nem meglepő. Az a fűszeres kert is nagyon érdekelne.Meg minden más.

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak vagytok, köszi:) Ilyenkor április-május környékén repdesek:) És hát tényleg, itthon van a férjem.:) Most lendületben vagyok, bár nálam sajnos sose lehet tudni....de most jó.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése