Szomorú :(

Szomorú vagyok. Tegnap meghalt a laptopom.:( Éppen a blogomban bogarásztam, Évi blogját nyitottam meg, hogy belekukkantsak és se kép, se hang.:( Ma reggel szervíz, nem tudom mennyi lesz, lesz e egyáltalán. Szerencsére van egy másik gép otthon, de a laptopomat szerettem igazán. Már megszoktam, hogy bárhol, bármikor. Újra nincs pénzem, úgy hogy nagyon reménykedem, hogy tudnak vele mit kezdeni. És remélem nem lesz túl húzós a javítás.

Megjegyzések

  1. Jaj, az én blogomtól? :(

    Ugye nem?

    Nagyon sajnálom, tudom milyen... :(

    VálaszTörlés
  2. Itt a másik Éva is, aki aggódik.Várom a jó híreket.

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok. Reménykedem, hátha sikerül. Mondjuk nem egy mai darab, de azért működött rendesen. Amúgy is ráfért volna memória bővítés. Legszívesebben vennék egy szuper modern darabot, de részletre nem szívesen. Férjem kinti fizujából futná rá, de ahhoz nem nyúlunk, mind megy a házra. Remélem a jövő hétig kiderül mit tudnak vele kezdeni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése