Valahogy

azt érzem, mint Györgyi. Ő is írta a blogjában, hogy most nincs túlságosan sok minden írnivalója. Mert miről is? Szép az idő, jó kicsit hűvös van most, de megint napról napra melegebb lesz. Virág mindenhol, bújnak az elvetett magok...és még sorolhatnám. Jövő héten húsvét..minden blogban szinte előjön valami nyúl, tavaszi képek, stb. Most minek ezt fokozni?
Tegnap vettem a falu könyvtárába tv-t, dvd-t a gyerekeknek. Elképesztő árak mindenhol. Illetve dehogy is. Az árak nem emelkedtek, sőt műszaki dolgok még van hogy olcsóbbak is, mint voltak pár ezerrel. A fizetésünk lett kevesebb. Erről meg minek irjak? Mindenki tapasztalja, hogy Magyarország keletre van, nyugati szinvonallal, keleti bérekkel. Vagy a keleti bérek után, még keletibb bérekkel. Javulás? Itt??? Szerintem soha. Legalább is nem addig, mig én élek. Szóval negatív dolgokkal meg nem akarom a ti kedveteket elrontani.
Hogy mikor leszek jobb hangulatban nem tudom. Talán majd két hét múlva Keszthelyen.

Megjegyzések

  1. De ugye, a " bújó elvetett magok" attól még továbbra is fontosak, hogy az ország ilyen helyzetben van? Mert ha leteszünk a megmaradt szépség élvezetésről( "vesszen, aminek vesznie kell" és "lássuk, Uram, mire megyünk mi ketten" alapon!), akkor tényleg nagy bajban lesz az ország.Szegénység mellé búskomorság is... Persze, ez már úgyis megvan.Nem is meglepő.
    A kedvünket nem az rontja, ha írsz róla.A negatív dolgoknak is helye van a blogokban. Kinél több, kinél kevesebb, ki milyen céllal írja a blogot: "Odamondogatósnak" szánja, pihentetőnek vagy még sok egyéb variációval bírónak.Ez a jó, hogy sok lehetőség van.
    Megbeszéltük többször itt-ott. Ki erről, ki arról ír a blogjában. Hasonló gondolkodásúak úgyis megtalálják egymást. Olvasó mindenképpen lesz és hozzászóló is.Sőt, átjárások is a különböző stílusú blogokba.
    Jöjjön már az a Keszthely!:-) Itthon a férjed, ez talán már egy kis jókedvet ad. Én nagyon reméltem. Nem igazán jött be! Jöjjön az a nyuszi a gyerkőcnek, legalább Ő élvezze. Aztán jöjjön Keszthely, hogy te is mosolyogj már egy kicsit.

    VálaszTörlés
  2. Itt rágódom azon a témán, hogy nem merek már lassan jó dolgokról írni, mert kis naív vagyok bizonyára mások szemében, sőt, olyan, aki nem látja, milyen helyzetben van az ország. Hogy ne látnám? Sőt, sok más egyéb bajom is van. Bizony!
    Ha becsukom a szemem a jó dolgok számára is, attól magasabb lesz a fizetésem? Ennél lejjebb már nem mehet.Pedagógus bér! Én külföldön sem tudnék dolgozni, mert autóm sincs.Ahhoz azért kell! Nem lenne pénzem benzinre és az egyéb fenntartására. Jó, ha néhányan legalább megtehetik.
    Ennek ellenére készülök a Húsvétra, talán még a blogomban is leírom, hogy telt.Pedig tudom, szolidárisnak kellene lennem az ország helyzetével...
    Azt nem tudom nyuszi lesz-e a blogomban( talán!),de hogy napról napra melegebb lesz, talán még annak is merek örülni, mert jót tesz a fájó térdizületemnek:-)))
    Megyek aludni, mert holnap a kialvatlanságtól lesz rossz kedvem.:-)
    Kovtama! Nem hagyom, hogy padlóra tegyék a kedvem. Annyian, annyiszor megpróbálták már.Sőt, jelen időben is mondhatom. Naponta megteszik a közvetlen környezetemben is. Sikerül is, de csak nekem rossz az is!Naponta építem magam újra. Miért is kell nekem ezt tennem???Miért hagyom? Tudom, tudom a pénz hiánya is keserít. De én most másról is beszélek.
    Sajnálom, hogy Györgyi is abbahagyta itt a blogot.Bizonyára megtalálja a hangját a másik helyen. Kívánom neki.
    Őszintén kívánok neked egy kis jobb kedvet, ha nem magadért, akkor a családodért.
    Minden jót! Vigyázzatok magatokra!Nagyon szimpatikus vagy.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Györgyi. Hányszor mondtam már el magamnak szinte ugyan ezeket, amiket te is írtál itt. Csak megkellene jobban tanulnom meglátni a szépeket. Illetve nem is, ÚJRA kellene tanulnom ezeket a dolgokat. Mert régebben nem voltam ennyire negativ. Vagy csapongó. Ma pl. jó kedvem van. Pár napja nem volt. Mondjuk ehhez hozzátartozik az is, hogy 2001-ben pánikbeteg lettem. Nos azóta lavírozok a hangulataim között, több kevesebb sikerrel. A férjemmel is hol nehezebb, hol könnyebb. Na nem azért, mert nem jó a házasságunk, hanem mert mindketten elég önállóak vagyunk. Én talán jobban. Ő családcentrikusabb, én meg kicsit magányosabb...nem tudom. De a hócipős dolgot, amit írtam már a blogodban is nagyon megjegyzem, az egy nagyon jól eltalált gondolat és alkalmazni is fogom!!!! Most már mindig eszembe fog jutni! Ahogy TE is erről a mondatról.
    Én is kedvellek.:):)Ha egyszer arrafele költözünk, megkereslek. Vagy előbb is. Ha engedélyt kapok rá.:):)

    VálaszTörlés
  4. Nem Györgyi írta neked a fenti sorokat, gondolom, csak egy elírás volt.:-)
    Értelek ám, nagyon. Nem is szemedre vetettem amit írtam, hanem a magam kétségeit, útjait írtam le neked.
    Az önállóságot, egyedüllétet kedvelő tulajdonságokat megértem. Én is valahogy így...
    Természetesen, a megkeresésre " engedély" megadva!:-)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg hülye vagyok.:) Ne haragudj, természetesen neked szántam.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése