Akinek a könyve

véletlenül akadt a kezembe anno 4 éve legalább, de azóta se tudom letenni...
Frances Mayes


A háza, amire a könyve megjelenése óta mindenki kiváncsi és ha Cortonában jár véletlenül sem hagy ki. Bramasole


És a Színésznő, aki mindig is az egyik kedvencem volt, de ebben a filmben számomra nagyon kedvesen és "igazin" játszotta el az Olaszországba költöző "elveszett" és magára talált nő történetét, azóta is a hatása alatt vagyok. Diane Lane


Alig várom, hogy végre megérkezzen a folytatása hozzánk is.

Megjegyzések

  1. Remélem ez is olyan lessz mint a többi
    Napsütötte Toszkána,Édes élet Itáliában
    És most ez Minden nap Toszkánában

    VálaszTörlés
  2. Látom, mindig visszatérünk a témához!:-)))Így van jól!

    VálaszTörlés
  3. Éva tudod miért jutott eszembe? Elég vicces....Hazaértünk a kiskorúval és csak ledobáltuk a táskáinkat az előszobába, ő ment az épülő kisházába én pedig elkezdtem nyírni a füvet. Már fél hét is elmúlt, mi még mindig kint voltunk és a kert vége tele van akáccal...tömény virágillat volt estére. Mintha más világba csöppentem volna hirtelen. Olyan nyugalom fogott el....rég volt már. Hát innen.:)

    VálaszTörlés
  4. Ó, ezt én is nagyon szeretem. Mikor jön a könyv?

    VálaszTörlés
  5. Csak olvaslak és a szám mosolyra huzodik,kiérzödik,hogy mennyire vágyodsz Toscana útán:)Amikor Firenzébe voltam és hazajöttem pont ilyen érzésem volt,szinte megnyugodtam amikor vissza gondoltam az élményekre.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Muzli, sajnos nem tudom.:( Már régen kiadták, hozzánk még nem érkezett meg. Mindig böngészem a netet, hogy mikor fordítják, mert remélem lefogják és a boltokba kerül. Itt hívom fel valamelyik könyvkiadó figyelmét, hogy nagyon sokan akarják, hogy minél előbb kapható legyen!!!!
    Ilyenkor sajnálom, hogy nem tudom tökéletesen az angolt.:( Mondjuk mostanában azon gondolkodom, hogy elkezdek olaszul tanulni...

    VálaszTörlés
  7. Éva, valóban nagyon nagyon. Sosem voltam, bár a férjem azt mondta, hogy nemsokára talán...Tuti elfogom magam bőgni, ahogy meglátom a tájat.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése