Anyák napja

van ma az iskolásban 15 órakor és én otthon felejtettem a fényképezőgépemet.:(
Amúgy a kicsi arcát valami kiverte, mind a két oldalon tiszta piros már harmadik napja. Már mindent végig gondoltam, hogy mi lehet?? Egyszerűen nem jövök rá, mert semmi különöset és mást nem evett, mint szokott. Egyedül egy darab nyalókát kapott, hosszas könyörgés után, mivel nálunk egyáltalán nincs cukor a gyereknek, se kemény, se gumi, se semmilyen. Most egyszer engedtem. Ez volt új, ami eszembe jutott. Kicseréltem már a párnáját, hátha az abban lévő toll...adom neki a calcimusc injekciót reggel és este, remélem használ. Nem viszket neki, nem fáj. Kicsit mintha meleg lenne. Gondoltam már csalánkiütésre, de mitől??? Ha hétvégén nem változik irány az orvos.

Az ünnepség után megyünk bevásárolni ketten. Szeretek vele vásárolni, annyit tud beszélni.:) És egyre inkább nagyfiús, nagyfiús kérdéseket tesz fel és én ezeket imádom. Olyan érdekesen köti össze az elképzeléseit a dolgokról, olyan fantasztikus a gondolkozása, ahogy mindennek az összefüggését kitalálja, keresi, kutatja...okos nagyfiam.:)

Megjegyzések

  1. Nézz utána a lepkevírusnak. Nem vicc, bár annak hangzik. Éljenek a szuper fényképész anyukák!!!! :o))

    VálaszTörlés
  2. lepkevírus? nem hallottam még, de utána nézek. reggel mikor felkeltem még eszemben volt, gondoltam iszom egy kávét aztán beteszem a táskámba. nem igy lett.:( mindegy, ahogy nálad olvastam, igy legalább csak a fiamra fogok koncentrálni. két orrfújás és bőgés között.:)

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég, tényleg nagyon olyan mint ahogy leírják. Mintha két oldalt megpofoztuk volna a gyereket, nincs láza. Egyenlőre máshol nincs semmi, nem fáj neki, nem viszket. 2 hét amig levonul?? Mindenesetre lehet elviszem hétfőn dokihoz. köszi a segitséget!

    VálaszTörlés
  4. Általában nem is tudnak róla semmit. Teljesen ártalmatlan, gyógyszer nincs rá, nem fertőz. Végigmegy rajta, elmúlik, nyugi.

    VálaszTörlés
  5. Köszi tényleg a segítséget. Az arca kezd rendbe jönni, ma reggelre végig a hasa foltos és a karja. De azért nyugodt vagyok már, most hogy tudom mi lehet a baj. Szerencse, hogy nem jár lázzal, mert a fiam általában nem beteg, még a nátha is elkerüli, az orvosnál már vagy egy éve nem voltunk, de ha igazán beteg lesz, akkor tuti olyan ami senkinek sincs, vagy 40 fokos lázzal fekszik.

    VálaszTörlés
  6. Áááá dehogy. Reggelre a hasa és a karja is olyan. Azt olvastam, hogy 2-3 hét amig vége. De állitólag nem fertőz és nem is adnak rá semmit. De hétfőn azért doki, biztos ami biztos.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése