A fényképezés

elmaradt a kisházról. Kimentem, szedtem csalánt, mert egy kertészkedésről szóló műsorban láttam, hogy vizzel összekutyulva jó kis trágya a növényeknek. Pár hétig kell érlelni és már lehet is öntözni. Kipróbáljuk. Aztán mire befejeztem már elkezdett esni, úgy hogy nem tudtam mást csinálni. De sebaj, mert legalább a kész művet tehetem fel a blogra.

Kiskorú arcáról elmúltak a foltok, éppen úgy ahogy a neten olvastam róla. Muzli volt olyan kedves és megírta nekem, hogy valószínű Lepke vírus, valóban meg is találtam a leírást és hát tökéletesen illet a gyerekre. 3-4 nap voltak a foltok az arcán, aztán szombaton reggelre a hasa és a karja lett foltos. Nem fáj, nem viszket. Csak olyan, mintha jól megpofoztuk volna.:) Ami nálunk nem divat. Mindenesetre megnyugodtam, mert mint írtam teljesen illik a lepkés leírásra. Mondjuk szárnya nincs a gyereknek.:)
Ma reggelre pedig már csak halványan látszanak a testén a dolgok. Úgy hogy a héten szerintem el is múlik. 2-3 hetet írtak a betegség lefolyására. Ha a héten vége, akkor nálunk pont 2 hétig tartott.

Megjegyzések