Fogyókúra

ami tulajdonképpen nem az a tipikus nagybetűs fogyókúra. Inkább amolyan mostani divatos szóval írva Életmódváltás. Próbálok még egészségesebben, (ennél jobban??) enni. Most már teljesen elhagytam a barna kenyeret is. Helyette rozsos abonettet eszem, nagyon nagyon finom. Még nassolni is jó, alig lehet abbahagyni. Eszem puffasztott rizst és búzát. Ezeket mindig is szerettem, eddig is vettem. Még több zöldség és gyümölcs, ha lehet ezt fokozni, mert nekem ezek naponta voltak eddig is. Tészta nagyon kevés, nem is vagyok nagyon oda érte. Édesség semmi, nem vagyok nagy édesszájú. Azért vettem diabetikus csokit, mert ha megkívánom inkább azt eszem majd, mint a Bécsből hozott Mozart csokit...:) Azt nem lehetett ott hagyni. Ami nagy erőfeszítésembe kerül, hogy nem sütök pogácsát, nekem az a nassolás általában. Fogok sütni, de bekell szereznem kilófaló lisztet, rozslisztet meg ilyeneket. Ezekből szeretném a pogijaimat sütni, találtam is jópár fogyis blogot, recepteket amiben nagyon klassz dolgok vannak. Innen onnan fogom lopkodni, előre is bocsi akitől kölcsönveszem majd a kipróbált receptjét.:) Ma Éva padlizsánját ebédeltem és az előbb vacsoráztam. Valami isteni finom lett. Jó sok paradicsommal, mozarellával, megszórva bazsalikommal...isteni. Még van egy padlizsánom, mert a férjem is gondolt rám mikor tegnap boltban volt és ő is vett, így lehet azt is megcsinálom holnapra. Holnap megyek bevásárolni hétvégére, szét is fogok nézni, hogy mit gyűjtögessek össze a nagy átalakuláshoz.

Jó lenne július végéig ledobni pár kilót...nincs nagy tervem, de ha 10 kilóval kevesebb lennék, már bőven jó lenne. Akkor se lennék a versenysúlyomnál, de lényegesen többet dobna az önbizalmamon. Tisztában vagyok vele, hogy már nem leszek olyan, mint 10 éve voltam, vagy akár a szülés előtt. Akaratlanul is felszed az ember az évek múlásával kilókat, változunk, változik a testünk is. Elővettem a régi képeimet és komolyan mondom nem tetszett amit láttam. Vékony voltam igaz, de tipikusan az az elől deszka, hátul léc..szóval semmi nőies kinézetem nem volt. Jó lesz nekem az is, ami nem olyan régen volt.

A mai "bevitelem":
Reggel 2 kávé szőlőcukorral (ezt leszeretném cserélni stiviára, de drága még nem vitt rá a lélek )
abonett, kb. 5 dkg sajttal, 1 pohár cappy multivitamin

Ebédre a töltött padlizsánnak az egyik fele. Egy cappucino cukor nélkül.
Az előbb pedig a töltött padlizsán másik fele és egy 2az1-ben kávé.

Plusz persze egész nap ásványvíz, 100-as gyümölcslé, de csak mértékkel.



Egyenlőre nem is vagyok éhes, jól elvagyok. Azt azonban megfogadtam, hogy ha éppen napközben megkívánok valamit, pl. egy fagyit , akkor azt is eszem csak mondjuk
egy gombócot és nem többet. Nem akarok drasztikusan mindent megvonni magamtól, legfőképpen nem ilyen gyorsan, mert akkor csak ideges leszek és méginkább kívánni fogom, aztán a végén feladom. Inkább arra figyelek, hogy kevés legyen és este hat után már semmit ne egyek, maximum egy kis natur joghurtot vagy elrágok egy almát.

Szóval a mottóm az ésszerűség lesz és nem a gyorsaság. Végül is a kilók se pár nap alatt rakódtak rám, hanem évek alatt, így nem fognak lemászni rólam rövid időn belül, ezzel tisztában vagyok.

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik, ahogy írsz a fogyókúrádról.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik és drukkolok,hogy betudd tartani:)akaraterő kérdése

    VálaszTörlés
  3. Köszi a szurkolást.:) Két hónapot adtam magamnak elsőre, hogy valami változás legyen. Július végén megyünk nyaralni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése