Hát nem tudom

kinek milyen a blogja, de nekem valami nem stimmel az biztos. Van ahova nem tudok belépni, amit meg tegnap módosítottam az nem jelenik meg. Szóval ramaty az egész. Van valaki egyáltalán aki betudod ide nézni hozzám??

Megjegyzések

  1. Nekem egyszerűen eltünt a tegnapi bejegyzésem
    :-(((

    VálaszTörlés
  2. Engem nem engedett be a blogom kommentjeibe. Ma azt tapasztaltam, hogy törölte az utolsó kommenteket is. Nem tudok a saját blogomra bejegyzést feltenni. Ide viszont beengedett a rendszer. Legalább valami jó is történt. :)

    VálaszTörlés
  3. Én meg nemtudtam kilépni az egyik blogból így nem tudtam semmit csinálni,ma már jó a blog de kénytelen voltam a cookikat kitörölni meg a böngészö gyorsítotárat mert csak igy müködik,igy elvesztek az automatkus bejelenkezések de már vissza léptem mindenhova:)kinek mi nem jó?

    VálaszTörlés
  4. ....de már visszakerült a helyére, csak a kommentek hiányoznak :-) :-(

    VálaszTörlés
  5. Hát nekem is hiányzik pár komment, de most már legalább tudlak benneteket olvasni és ki be lépkedni.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése