Jó nap volt

a tegnapi. A cirkusz jól sikerült, ismét kaptunk egy kis élménybeszámolót kiskorútól. Aztán színházban voltunk, tetszett neki. Gyerekek adták elő a teljes micimackós mesét, nem is értem hogy tudták megjegyezni a szöveget, annyi volt. Kb. háromszor kellett a súgó néninek besegítenie. Aztán mentünk tovább, láttuk hogy Dinó kiállítás van a vásártéren. Na az nagy pofára esés volt. Pofátlanság, hogy gyereknapon 6000 forint lett volna a belépő. Nem mentünk be, mások sem. Legalább gyereknapon lett volna olcsóbb, talán akkor látogató is lett volna. Nem tudom miért nem gondolkodtak azon, hogy felére engedjék az árakat, mikor pár méterrel odébb voltak gyereknapi műsorok, programok INGYEN. Persze, hogy oda ment a nép, ráadásul annyian voltak megmozdulni alig lehetett. Ja, egyébként volt CSALÁDI JEGY a kiállításon, de nekem attól agymenésem van, hogy egy család csak két gyerektől számít annak. Minden tiszteletem azoké, akik több gyereket vállalnak, megmondom őszintén még én is gondolkodom egy tesón, de az én gyerekem is ugyan olyan mint ahol ketten vagy hárman nőnek fel és nekem is pénzbe kerül a felnevelése. Persze több gyerek több étel, több ruha, több miegyéb, de egyáltalán nem biztos, hogy ott ahol csak egy gyereket nevelnek több pénz jut egy főre, mint ott ahol hármat. Mindegy, ez az én véleményem és nem azok ellen beszélek, akik nagycsaládosok, remélem ezt senki sem gondolja. Csak valahol azt is diszkriminatívnak gondolom, hogy azért szívok, mert nekem egy van. Nem is érdekes, tényleg éljen a gyereknap. Kiskorú csocsózni akart, aminek örültem, mert ott mi voltunk hármasban. Nem szeretem a tömeget. Aztán egy kis happy meal és jöttünk haza.
Itthon nekiállt a férjem, befejezte a kisházat. Festeni még nem festettük le, elfáradtunk a délelőtti programoktól. Még az ebéd is elmaradt, gyerek evett napközben mindenfélét, mi meg csak úgy voltunk.

Sajnos hamar vége lett a hétvégének, nem is értem miért nem 3 napból áll legalább.:)

Megjegyzések

  1. 3 nap? Jön a Pünkösd hamarosan.Mit terveztek?

    VálaszTörlés
  2. Ó, hát ezen még nem gondolkodtam.:) De jó, hogy mondod, muszáj valami jót kitalálni.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése