Kb

háromszor álltam neki, hogy írogatok a pihenésről és képeket is rakok fel, de nem jutok el odáig. Tegnap délután nekiálltunk a férjemmel az előszoba tetejét belambériázni, jobban mondva a munka nagy részét ő csinálta én meg néztem. /azért segítettem is, pl. elmondtam, hogy én hogyan csinálnám az ő helyében..:) / Nem, tényleg segítettem tartani a léceket meg ilyenek.
Félig készen lettünk, még nem döntöttem el, hogy fehérre vagy valamilyen más színre fessük e le. Aztán kilencig takarítottam, iszonyú por volt. Nekem. A férjem szerint alig. Biztos, hogy csukott szemmel nézett végig mindenen....
Ma délelőtt hozták az új hűtőt:) Még nem láttam, nekem meglepetés ha hazaérek a munkából.
Ezerrel fogom bújni a lakberendezéses oldalakat és mindent, mert lassan, de biztosan elkezdődött az átalakulás.:) Csak ne lenne ennyire hideg, ez némiképp megnehezíti a dolgokat. Pl. nem sok kedvem van megmozdulni. De majd befűtök a kandallóba és vidámabb lesz máris a dolog.
Ma este Éva padlizsánját készítem el.:) Ja tényleg, fogyókúrámról még nem is írtam, azt is pótolni kell.

Megjegyzések

  1. Hasonló "jókban" van részem. Némely férfi mind egyforma ??? Mert az én férjem sem veszi észre a munkálkodásai nyomán keletkezett port és egyebet.
    A fa lambéria eredeti színe nem lenne szép?

    VálaszTörlés
  2. Én fehérre festeném igy világos lenne mert a sötét szinek elnyyelik a fényt:)
    Itt egy oldal ami most indul
    http://annotamlux.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Alterego a férjem észreveszi csak ő elviseli. Én nagyon ideges vagyok a por miatt.:) Nagy erőfeszítésembe kerül, hogy kibirjam a felújítást.:) Pedig a férjem még segit is takarítani.

    Én is fehérre festeném, de a férjemnek valahogy nem jön be a country-s hangulat. Nagy harcot kell vivni vele. Szereti a régi tárgyakat, meg a paraszti hangulatot, de van ami neki már túl "ócska". Én meg minden régiséget imádok. Sötétre amugy sem festenénk semmiképp. Mindjárt megnézem az oldalt amit irtál.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése