Skurar kaspót

szeretnék. Először egy kedves blogtársam oldalán láttam, azóta is rendszeresen látogatom:) Éva with vintage...nem titkolom.:) Pár napja pedig Kicsi Ház oldalán láttam ugyan ilyet, aki lámpát készített belőle. Nagyon nagyon tetszik. Kaspónak is és lámpának is. Mivel házfelújítunk, új hálószobánk lesz és miegyéb, szeretném ellopni Kicsi Ház ötletét és ilyen kaspóból lámpát készíteni, de ezen kívül is vannak ötleteim.

Azt nem tudom, hogy az Ikea vállal e csomagküldést, mivel Pécsen sajnos nincs Ikea (ellenben van számtalan Lidl, Tesco, Aldi meg mindenféle hülyeség egymás hegyén hátán..) de ha valaki esetleg tudja, hogy az Ikeán kívül árulnak e valahol ilyen kaspót vagy hasonlót kérem írja meg.:) Ha nem kénytelen leszek pár száz forintos kaspóért több ezer forintot elkölteni benzinre, hogy vegyek.:)

Erről a kaspóról van szó:

Megjegyzések

  1. Csak az ikea árul és nekem is van de nem felakaszthatos hanem olyan mint az oldalam fejlécén van az is onnan van
    Nincs csomagküldö szolgáltatása de ha gondolod megveszem és felisadom útánvétellel postaköltséggel.Itt a link
    http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/90186094

    VálaszTörlés
  2. Jaj Éva de aranyos vagy.:) Hát a szavadon foglak és lehet megkérlek, hogy június elejére időzítsük a csomagküldést, ha tényleg nem gond ez neked. Mert nem akarlak ezzel terhelni.

    VálaszTörlés
  3. Persze,hogy nem gond,az oldalamon van postaláda és ha úgy alakul akkor irj de elöre szolj,hogy meg is tudja venni:) bár hetente ott vagyok,épp tegnap voltam vettem ágynemüt

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm előre is és majd irok:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése