Szép időt

jósolnak mára, kánikula meg ilyenek. Kinti programot terveztünk, bográcsozás és pihenés, de lesz munka is. Sajnos csak hétvégén érünk rá a ház körüli dolgok ténykedésére, szerintem tipikus magyar szokás, hogy ahelyett hogy pihennénk, gyorsan mindent elszeretnénk intézni, aztán fáradtan megyünk következő héten dolgozni. Ez nálunk is elkerülhetetlen néha. Részemről elegem is van párszor, de olyan nagy a kert, hogy nem lehet mindig a lábunkat lógatni.
Ha megnyerem a lottó ötöst egy embernek munkát adnék az biztos. És az egy kertész lenne.:)

Mindenkinek kellemes, napsütötte, élményekben gazdag hétvégét.

Megjegyzések

  1. Én tegnap elött csináltam meg a kertet és mindég megfogadom,hogy hivok embert aztán mindég elvetem. Én me a tanyára megyek ott is van meló
    Jó pihit és kertezést:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen, mert a szép időt, kellemes hétvégét megkaptuk. Miért is ne lennék mégis kicsit elégedetlen, itt egy csepp eső sem esett sajnos, másutt meg hömpölygött a víz az úttesten is. Bocsánat Jóistenke !

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése