Végre

most, hogy végre látlak...:) by Ákos de én is, mert nem halogattam tovább, hogy hátha meggyógyul meg minden, hanem kértem a férjem, hogy mire hazaérek a munkából tegye ide nekem ikonba a chrome-ot, mert nekem írnom kell, meg másoknak írni és nem volt időm tegnap arra, hogy este ezzel szöszöljek. Jó bővített mondat lett.....:) Mindegy, végre írok, meg remélem írtok, meg minden. Szóval hiányzott már, hogy bárhova benézzek és ha van kedvem hozzá, akkor írjam a kis hülyeségeimet. Ez van. Nem gondoltam volna, hogy így rákapok.

Megjegyzések

  1. Várom, hogy lássam máshol is a soraidat.:-)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy, most már tuti:)

    VálaszTörlés
  3. Mármint az tuti, hogy írok. De amúgy az első is érvényes.:)

    VálaszTörlés
  4. Értem én, értem...!:-)
    Megvan már a Google chrome?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése