Arra

ébredtem, hogy egy kígyó tekeredik rám. És higyjétek el, az nem a férjem egyik testrésze volt.:):) Szóval elég szarul ébredtem.

Megjegyzések

  1. http://www.hoxa.hu/?p1=forum_tema&p2=26994

    VálaszTörlés
  2. Jesszusom, ugye ez nem komoly??? Mert mindjárt frászt kapok!! Légy szíves írjál!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hát ha a sok rosszat nem olvasom, akkor bölcsesség és gazdagság.:) Előbbi talán, utóbbi hahaha messze áll tőlem:) A kígyó egyébként számomra csak azt testesíti meg, hogy baromira félek tőle.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, hát "csak" álmodban??? azt hittem, igaziból volt ott a kigyó.

    VálaszTörlés
  5. Úristen Dóri neeeeeeeeem:) akkor már nem élnék. baromira fóbiás vagyok kígyóra. kiver a víz, remegek. ugyan ez van a hajókkal is. nem bírom őket nézni ha filmben pl, süllyed. akkor is rosszul vagyok.

    VálaszTörlés
  6. Ilyenkor legjobb gyorsan felébredni és bölcsen besöpörni a gazdagságot :-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése