Fekete pont

nekem, nem tettem el egy üveg befőttet se és lekvárt se. A fagyizás már délelőtt 11-kor megtörtént, már akkor iszonyat meleg volt. Boltba mentem ásványvízért, vettem még tejet és gondoltam akkor már inkább most a fagyi, legalább egy gombóccal én is ehetek. Harkányban van egy nagyon nagyon jó fagyizó, 160 forint egy baromi nagy gombóc, nem is gombóc inkább lapát. A sima joghurt fagyijuk ( de a több is!) valami szuper jó, krémes, savanykás...hmhmhm. Kiskorú kapott epret, tejszinhabbal és én a joghurtot. Leültünk és beszéltük az élet nagy dolgait.:) Utána gyors vásárlás és jöttünk haza, már csorgott a víz a hátamon. Szóval kánikula hegyek, úgy hogy a mai befőzés elmaradt. Nem sírok utána.

Megsütöttem a sajtos tallérokat, valami isteni finom! Mindenkinek ajánlom. Ha a széle sülés közben kicsit megpirul, úgy még finomabb én a második adagot szándékosan "odaégettem". Kevertem ki egy kis zsirszegény tejfölt fokhagymával, bele chilit és ebbe a katyvaszba mártogattam, úgy ettem. Tegnapról maradt kelkáposzta, és karikára vágott virslit sütöttem hozzá, így ma nem főztem semmit. Kiskorú szinte egész nap epres müzlit evett tejjel, egy kis adag főzeléket tukmáltam bele, de szerintem a meleg miatt nem kívánta ő sem a főtt ételt. Én sem ettem azt. Helyette sokat ittam, sok málnát ettem napközben.

Holnapra chilis babot csinálok, jó erősen magamnak. Legalább is most azt kívánom, de lehet holnap már meggondolom magam. Az erős étel amúgy is fogyaszt.:) Tervezem, hogy megpróbálok én is sima joghurt fagyit összedobni, van itthon cukrozatlan tejszín, van linessa joghurt, ha jól emlékszem így kell írni, a Lidl-ben vettem. Fogok belereszelni pici citromhéjat és egy csepp édesítővel ízesítem. Lassan haladok, de remélem lemegy pár kiló. A többieknek még nem tudom mit fogok főzni, majd benézek a fagyasztóba mit lehet összedobni. Sok időm nem lesz a főzésre, holnap már muszáj nekiállni a meggy lekvárnak, mert lassan túlérik és akkor kukacos lesz. Most még nem az.

Van egy csomó olvasatlan könyvem, hogy mikor jutok el oda, hogy elő is vegyem őket?????

Megjegyzések

  1. Én tegnap 3órát ültem a hátsó tereszon mert oda nemsüt a nap és olvastam,nem is érdekelt más,a görögdinnye az fogyaszt Én azt szoktam enni ha fogyozok így egyhét alatt lelehet adni 3-4kg,mást nem is eszek ilyen melegbe és még tisztitja a vesét is

    VálaszTörlés
  2. Na akkor a tallért ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése