Ma

Reggeli előtt kávé, édesítővel, pici tejjel
reggeli: 1 fél diós búrkifli (nem szoktam ilyeneket enni, általában gyümölcs vagy kefir, joghurt, de valamiért ma megkívántam. ) 1 pohár tej, 2az1-ben kávé
tízórai: 2 db sárgabarack
ebéd: 2 szelet abonett pici sajtkrémmel megkenve, paprikával és kb. 10dkg sárgadinnye, nem voltam éhes, ennyi volt.
uzsonna: kimaradt
vacsi: na itt kicsit elszálltam, 1 pici sült hús, 2 kanál rizzsel, 4:( sárgabarack, pár szem málna. A rosszban az a jó, hogy ezek még kb. 5 óra körül voltak, utána semmi.

Megint keveset ittam, kb. 1 literre jön ki az ásványvizemmel, tejjel,kávéval, mindennel együtt. Ez baromi kevés.

Holnap vissza kell fogni magam evésileg, ivásilag pedig többet, többet, többet.

Holnap mángoldos tésztát fogok csinálni az előbb találtam ki. Tulajdonképpen olyan lesz, mint a spenótos tészta, majd megpárolom, fokhagymát rakok hozzá, picit besűrítem és összekeverem majd tönkölybúzás tésztával, tetejére pici reszelt sajt és be a sütőbe.

Munkahelyemen lesz a holnapi főzés, remélem sikerül finomra megcsinálni a pörköltet, ha már elvállaltam.
Megyek délután majd a kiskorúért, beszéltem vele nem tudom mi van vele, de haza szeretne jönni már. Pedig a nagyszülők elvitték játszótérre, vettek neki dinnyét, barackot, vitték fagyizni, játszottak, sétáltak, meglátogatták a rokonokat még sem tetszik neki valami. Nem értem, tavaly nyáron ott nyaralt vagy két hétig összvissz és nem volt semmi baj.
Gondoltam hétvégén legyen itthon, jövő héten pedig a másik mamához mehetne, de nem tudom lesz e kedve hozzá.
Most megyek, böngészek kicsit a neten új könyvek után. Jó éjt

Megjegyzések

  1. Ma találtam rád. Volt egy sejtésem, hogy ismerlek, de mivel a névmemóriámnál csak az arcmemóriám rosszabb, ebben nem lehettem biztos. :P :D Aztán ahogy visszafelé olvasgattam, és idejött Andor fiam, ő megerősített, mert felismerte a csemetédet az egyik fotóról. Barátok voltak az oviban. :) Ennyire kicsi a világ... :D

    VálaszTörlés
  2. Szia, én már régóta olvasom a blogodat, amiben a házatokat mutatod be (nagyon irigy vagyok a konyhádra és még egy két dologra:) )és a fényképedet nézegettem, de nem jöttem rá, hogy honnan vagy olyan ismerős. Talán azért, mert mi a nagycsoportot már Harkányban kezdtük és sajnos már nem sok kisgyerekre emlékszem. Azért mentünk át a harkányi oviba, mert iskolába oda ment a kisfiam és úgy gondoltam, hogy könnyebb lesz az indulás. Könnyebb is volt, de a szalántai ovi és az óvónők sokkal jobbak, mint ott.
    Mondtam Ádámnak, hogy emlékszik e Andorra, de egyenlőre rázta a fejét.:( Majd kifaggatom még.:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Andor egy évvel idősebb, és nem is egy csoportba jártak, Andor Gomba csoportos volt. Örülök, hogy rád találtam. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése