Ó mondd

te mit választanál?












Képek innen: http://www.housebeautiful.com

Megjegyzések

  1. asztalt ugye?
    én azt amire a lábom is feltehetem, olyan párnás, úgyis csak a könyveket, esetleg tálcát teszek rá, a többi olyan sarkos, kemény, nem?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Katalin, bármit amit szeretnél:) Asztalt, szobabelsőt, színeket, szőnyeget...:) Hát igen, ha asztal akkor süppedős. Nekem most is az asztalon van, a laptop pedig az ölemben.:)

    VálaszTörlés
  3. Hát ha nekem kéne választanom inkább nem kérném:) de INNEN tudnék választani,persze Én nem vagyok nérvadó. http://finallywhite.blogspot.com/
    Jól néznek ki amit mutatsz de nem az Én stilusom.
    Viszont Neked a házba jól mutatna.

    VálaszTörlés
  4. Éva ismerem ezt a blogot és nagyon szeretem.:) Én még mindig nem döntöttem el, hogy mit is szeretek. Szeretem az olasz vidéki stilust, a franciás hangulatot, a countryt,vidékit, de azokat is szeretem amik nagyon együtt vannak, ha ránézek. A fenti képek otthonosak, passzolnak, még is olyan mintha nem "kényszerből"lennének együtt. Fene tudja, jó rájuk nézni:)

    VálaszTörlés
  5. Hát.... mindegyikböl egy kicsit de modjával és nem zsufolva
    Finally White tudja mitöl döglik a légy de ehhez nagyon sok pénz kell,követtem végig,hogy hogy rendezte be az új házat

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése