Rákattantam

a 80-as évek zenéjére. Nem sokan vannak azok, akiket szívesen hallgatok. Mert Ákos nálam mindent visz. Szeretem még James Blunt dalait. És most így hirtelen, szégyen ide vagy oda nem is jut eszembe senki a maiak közül akik itt tolonganak.( Talán Presser, Magna Cum Laude? ) Ha Ákos mellé még sorolnom kell énekeseket, zenészeket, valakiket akkor ilyenek jutnak eszembe, hogy A-HA, U2, ABBA, QUEEN, TEARS FOUR FEARS, WHAM, CINDY LAUPER és még sorolhatnám. Szívesebben hallgatom őket, mint a mai "nagy sztárokat". Az egyszer használatos, instand énekeseket. Az egy kaptafára, egyenstílusra éneklő, mások által ide oda dobált és beállított nagy nagy "megasztárokat". Mizutomikat, meg isten tudja milyen egyéb, mások által énekesnek titulált díszpintyeket. Sajnálom, ez van.

És ami szerintem minden idők egyik legjobban eltalált dala...legalább is számomra.




És még egy:



Na még...




Nosztalgiázzatok ti is, ezen a bús, szomorkás, borult napon.....Annyira jó kutakodni a YouTube-on.:) Táncolni lett kedvem.....

Megjegyzések

  1. Nagyon hasonlít az izlésünk:) Én is szeretek a youtubon böngészni. Hogy miket talál ott az ember lánya:)

    VálaszTörlés
  2. Csodálkozol?? Két Tami:):) Hát meglepődöm én is néha.:)
    A kisfiam is rajta van, kb. másfél évesen. Haláli, ha jól emlékszem azt kell beírni a keresőbe, hogy kapcsold be ákost. és akkor megnézheted.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése