Reggel

évzáró, bizonyítvány. Nagy kedvem nincs ehhez, megint nagyon meleget mondanak, tuti elhúzzák, betonos iskolaudvaron állunk egy vagy másfél órát. Fúj. Tanárok fényezik majd magukat, gyerekek meg nyűgösek lesznek.

Utána gyors bevásárlás, aztán haza és ebéd főzés. Utána meggybefőtt elrakás lesz a soron. Ez is fúj. Még akkor is, ha télen milyen jó lesz a sok befőtt meg lekvár. Na de ennyi????????????????

Ja, majdnem elfelejtettem. Bekevertem a sajtos ropogós tésztáját. Ma sütöm és írom az eredményt.:)

Megjegyzések

  1. ...küldhetsz nekem abból a sajtos ropogosból:)már megint kidolgozod magad azt nem jut a pihenésre!

    VálaszTörlés
  2. Mi váltotta ki belőled ezt a tanárellenességet? Már más utalásaidból is felfigyeltem rá.
    Nem kritika, hanem egy kérdés volt részemről!

    VálaszTörlés
  3. Végre VAKÁCIÓÓÓÓÓ! Ezt a pár órácskát már fél lábon is ki fogjátok bírni:::))))))
    Pécsett az egyik gimiben (név nélkül, csak annyit, hogy lányom és én is odajártam..) a szokás minimum 2 órás évzáró, a ballagásról ne is beszéljünk, igazgatónő (aki különben egy ritka jó fej!) legalább fél órát beszélt (nagyon kellemes alt hangon, imád beszélni, szónokolni), már mindenki előre rettegett, hogy fogja kibírni, ilyenkor csak az tartotta az emberben a lelket, hogy utána HÚÚ de jó lesz::)))
    Ma nálam meggy lekvár készül. (fagyasztó tele, oda semmi nem fér be:( És hétvégén meggyes kevert tészta - imádoooom!!
    Szép napot!!

    VálaszTörlés
  4. Éva nem vagyok tanár ellenes, isten ments. A fiamnak egy tündéri, lelkes, nagyon határozott és követelős osztályfőnöke van hálisten. Az enyémre rá is fér a szigor, nem szerettem volna, ha fiatal, tapasztalatlan tanító néni lenne az osztályfőnök. Nem tanár ellenesség, én az alpolgármesteri munkám miatt belátok az iskola más dolgaiba is, erre gondoltam amikor írtam. Látom, hogy néha nem annyi az annyi és nem a gyerekeket nézik amikor döntést hoznak dolgokban. Persze van olyan, mikor a tanár keze is kötve van, itt lép be a politika, de sok olyan is van, ami mehetne jobban ha a tanár nem csak azt nézné hogy neki mi lenne a kényelmesebb a jobb. Nem akarok abból a sok minden negativ dologból leirni semmit, amit tudok az iskolával kapcsolatban, hogy miért tart bizonyos dolgokban most ott ahol. Remélem ezt megérted, nem szeretném megütni a bokám. Amúgy az iskola egy jó erős rendszerű, sok a diákok lehetősége külön órákra, sok helyre viszik őket és még sorolhatnám. Szóval alapvetően az oktatás kimagasló színvonalú. Nem is az oktatásról beszéltem, mikor a negativ részt említettem.
    Amúgy kérdezz csak, minden kérdésre szivesen válaszolok.:):)

    VálaszTörlés
  5. Gondoltam, hogy lehet kérdezni. :-)
    Már egy korábbi számomra negatív(-nak hangzó) véleményednél akartam, de akkor nem tettem. Most, hogy a " fényezésről" olvastam, gondoltam kérdezek.Mert számomra ez a szó azt jelenti, hogy nincs tartalom, de külcsín van. Álérték!!!
    Mivel leírtad, nem rejted véka alá a véleményed ezzel az egy szóval, éreztem, hogy a kérdésem ideje is eljött.
    Köszönöm a választ!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése