Régóta

olvasok fogyókúrás blogokat. Van pár kedvencem is, most már kommentelek is pár blogban. Próbálok én is változtatni, fogyókúrázni, bár egyre inkább az a tény fog beigazolódni, hogy sajnos mozgás nélkül nem fogok boldogulni. Most gyűjtögetem a jó kis recepteket, liszt keveréket fogok csinálni magamnak (köszi Pipacs itt is:) ) este 6 óra után nem fogok enni még natur joghurtot sem. Látom, hogy másnak is sikerült ez sokat segít.

Most ezt találtam és meg is csinálom. ( a norbi sütiliszt helyett én tönköly liszttel csinálom )


Sajtos zabpehely tallér

20dkg zabpehely
2 tojás
20-25dkg sajt (valami lájtos, pl Anikó)
5 evőkanál norbi liszt, ehelyett nekem tönköly teljes kiörlésű liszt
3 evőkanál tejföl
só, bors ízlés szerint
1/3 zacskó sütőpor



Az egészet össze kell gyúrni, a sajtot a reszelő durvább részén reszelem bele. Pár órát, de egy egész éjszakát is lehet a hűtőben pihentetni.
Vizes kézzel diónyi gombócokat kell belőle gyúrni és olajozott vagy vajjal kikent tepsiben kilapítva kell megsütni.
Állítólag nagyon finom lesz. Remélem:) Nekem inkább a sós dolgok jönnek be, mint az édesek.

Én most fogom összekutyulni és ha lesz kedvem lehet nekiállok kisütni este, mert nagyon kiváncsi vagyok. Ha kibírom, akkor pihentetem holnapig és normális időben fogok nekiállni holnap sütögetni.:)

Akinek van kedve próbálja ki. Véleményt én is később tudok majd írni róla, bár akik eddig megcsinálták csak dícsérték.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése