Szék, de milyen?

Az áprilisi Otthon magazint böngésztem a neten és ezt muszáj megmutatnom. Nagyon jópofa megoldás, hogy újjá varázsoljuk megunt székünket. Mondjuk én nem ilyen anyagban gondolkodnék, de mindenképpen ötletes.


Megjegyzések

  1. épp mavettem meg a blikk nők otthon és kert,inspirálodok,mindent megnézek mert kellenek az ötletek

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez az inspirálódás a nyárral van összefüggésben.:):) Másra se tud gondolni az ember, mint felújítás, kertezés, mindent rendben rakni magunk körül, szépítgetni. Télen meg csak úgy lenni és örülni, hogy egy darabig vége és lehet pihenni.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) Azt hiszem történt egy kis félreértés a bloghátterek kapcsán! :) Évus azért linkelte be a blogodat nekem, hogy nézzem meg milyen klassz pipacsos háttered van! :) Szó sincs levédésről, vagy hogy miattad variáltam volna a háttered! :) Egyszerűen más háttérhez volt kedvem, mondjuk az velem gyakran előfordul! :D:D
    Mindenki azt a hátteret használja, amelyiket csak akarja tudtommal! :):)

    VálaszTörlés
  4. Szia, hát tényleg azt hittem, hogy azért változtattad meg.:) Velem is gyakran, mert most tanulgatom, aztán amit találok és megtetszik kipróbálom.:) Nem volt bennem tüske vagy ilyesmi, totál félreérthető volt, amit írtam. Ahogy magam ismerem nem sokáig maradt volna amúgy sem. A margaréta az egyik kedvencem, úgy hogy ez marad egy darabig, most kezd nyílni a kertben, aktuális a dolog.:) Idézőjelbe kellett volna raknom a védettséget, mert szerintem meg az volt félreérthető, bár csak viccnek szántam.:)

    VálaszTörlés
  5. Akkor ezt meg is beszéltük!:) Jó éjt!
    puszi: pipacs

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése