Valahogy

fel kéne ráznom magam, mert mostanában nem vagyok túl jó formában. Először is egyre inkább unom a munkám. Még akkor is, ha a munkahelyem alapból jó. Jó a társaság, jó a főnököm és még sorolhatnám. Csak már unom a pénzügyes dolgot. Hogy mit csinálnék nem tudom, illetve tudom. Most éppen az lenne a legjobb, ha nyernék valamilyen főnyereményt, ami persze valamennyi pénz. Akkor tudnám mit csinálnék, illetve mit nem csinálnék. Mert hogy akkor először is nem csinálnék semmit. Vagy is igen, de csak amihez kedvem van. Másodszor hirtelen tudnám mit csinálnék a kiskorúval. Mert hogy nálunk már holnaptól van nyári szünet. És ez ma délután derült ki. Illetve lehet, hogy előbb is, de azt velünk szülőkkel nem közölte az osztályfőnök. Mert az igazgató úr kitalálta, hogy úgy is pünkösd, meg már nem nagyon tanulnak, akkor legyen előbb nyári szünet. Az, hogy ez nem volt beírva az ellenőrzőbe és bár mindennap találkozom a tanító nénivel az smafu. Kit érdekel?? Most nekem kellene megkérdeznem bárkit is, hogy ugye nem változott semmi a sulival kapcsolatban???????? Nekem lediktálták mikor milyen szünet lesz és azóta senki semmit sem fűzött hozzá a dolgokhoz. Biztos én vagyok a hülye. A jövő héten pénteken meg évzáró. Mondjuk azt sem értem, hogy mi a francnak kell akkor egy hetet erre várni??? Ha vége, akkor legyen vége és kész.
A két és fél hónap meg külön öröm egy szülőnek, hogy hova helyezze el a gyereket. Azt nem értem, hogy miért nem lehet megoldani, hogy egy egy hetet vállaljanak a tanárok mondjuk napközit működtetve? Fizetésért. Nem baj, ha nincs étkezés, vidáman csomagolnék én bármennyi szendvicset, ha legalább lenne fél napos napközi. Ok, a gyerek eltölt egy egy hetet a mamáknál, megyünk egy hétre nyaralni , leszünk itthon is, de a világon nincs annyi szabadság, hogy a tavaszi, nyári, őszi, téli meg a mittudoménmilyen szünetre elég lenne. (Ráadásul ugye csökkenteni is akarják kedves minisztereink ezt is ) A táborok meg iszonyat drágák, általában 5 nap nem ott alvós reggel 8-16-ig 2000 forint naponta. Legalább is amiről tudom, hogy érdekelné a gyereket. Kiszámoltam, hogy ha ilyeneket fizetgetnék nyugodtan ki is vehetnék egy hónap fizetetlen szabit ugyan ott vagyok és legalább én lehetek a gyerekemmel. Persze így is fog menni egy egy napra lovastáborba, ahol lovagolhat, íjászkodhat, kirándulnak, nemezelnek és még sok minden. Na itt egy nap 2000. Szóval többek között ezért is írtam, hogy jó lenne valamit nyerni. Lehetőleg egy soha ki nem apadó bankszámlát.

Szeretnék még sokat olvasni, mert mostanában többet írok róla, mint csinálom.

És hát össze kell szedni az erőmet, hogy teljesen máshogy étkezzem, mert nem jó megint ezt érzem. A héten volt süti. Most ha elhatározom, hogy nem lesz, akkor ne is legyen. Szóval gáz van mostanában, csapongok ide oda, nincs túl sok kedvem semmihez. Még írogatni se nagyon.

Megjegyzések

  1. látom nem találod a helyed és csapongsz ide-oda,kéne változás úgy 360fokba:)

    VálaszTörlés
  2. Írd ki magadból a csapongást is.Pár mondat elég a fáradt gőz kiengedéséhez. Mi pedig elolvassuk, és arra gondolunk, hogy nem csak mi érzünk így, hanem más is nyűgös.Így aztán megvan az az érzés, hogy nem csak velünk van baj. Ez megnyugtat!:-)))))
    Látom, alakítgattál a blog külsején. A kis kreatív!:-)

    VálaszTörlés
  3. Éva próbálkozom.:) Lassan, lassan rájövök dolgokra bloggal kapcsolatban. Pedig réges régen, már nem is emlékszem mikor, még volt, hogy incifinci programokat is tudtam írni. Ma meg már.....áh, semmire sem emlékszem számtechből...Szégyen, de tényleg.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése