VÉGRE

itt van, megérkezett, megtaláltam és még sorolhatnám. Beszéd helyett inkább mutatom:



Olaszország kitörölhetetlen élmány. Az egyszerre régi és új ország lépten-nyomon ajándékokkal lepi meg az embert.
Húsz éve történet, hogy Frances Mayes átlépte itáliai lakhelye, a Bramasole küszöbét. A ciprusok szegélyezte sétányok, a piazzák pezsgő élete, a román stílusú puritán templomok, a konyha és agazdag törénelem csábították Olaszországba. Öt csodálatos könyvet ihletettt meg gasztronómiai, építészeti és kulturális élményekkel teli élete a Cortona melletti házban és utazásai során. Az írónő sorsa összefonódott Toszkánával, ahol igazi élet lakozik a városok vastag kőfalai között.
Mélyen szeménlyes hangvételű új memoárjában Frances Mayes ismét megosztja az olvasóval mindennapi életét Bramosléban, valamint új szerzeményükben, az eldugott hegyi városka szélén megbújó, 13. századi mesebeli házikójukban.
Az írónő új könyvéből ezúttal sem hiányoznak a receptek, hiszen házukban a friss alapanyagokból készült finom étel egyenlő az élettel. Miközben megismerkedünk Luca Signorelli festészetével, megtudjuk, hogyan készül a tégla altt sült csirke, a fehérbabpüré főszeres garnélarákkal, a cukkinis palacsinta és az elmaradhatatlan osso buco.


Naná, hogy minél hamarabb könyvesboltba megyek. Mert ez a könyv KELL.

Megjegyzések

  1. igen itt van épp tegnap néztem a könyvesboltba és több mint 3000ft az ára,majd segre estem
    Meg fogom venni de láttam egy másikat ami jobban izgat de vevö leszek mind 2re:)elolvastam a tartalmat is és jónak igérkezik mind 2

    VálaszTörlés
  2. Éva és melyik a másik?:) Hát igen, az árától én is elhültem, de már nagyon vártam és a nyaralás alatt már ezt szeretném olvasni.:)

    VálaszTörlés
  3. már nem tudom melyik volt de nem ettől az írotól de úgy is megyek kedden és megnézem

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése