Az idő

ramaty, legalább is eddig, bár most kinéztem az ablakon mert talán még is csak kisüt a nap. Az idő jól lehűlt, már a lakásban is érezni, hogy nincs az a meleg. Remélem azért szép idők jönnek, mert itt a július! Én pedig idén először júliusra szerveztem a balcsis nyaralásunk, eddig mindig augusztusban mentünk és mivel nyár vége felé közeledünk augusztusban általában imádkoztam, hogy jó idő legyen. Betenné a kaput, ha idén fordítva lenne és a nyár közepe lenne a rossz idős. Valami "elvetemült" időjárás jelentés készítő azt írta, hogy júliusban 38 fokok is lehetnek hosszabb ideig. Pont abban a két hétben, mikor mi megyünk. Elvileg. mondjuk nekem elég a 28-30 is, csak az legyen huzamos ideig. Na, kidugom a fejem, megnézem hogy a nap ereje mennyire kezdi felmelegíteni a placcot.

Megjegyzések

  1. Fázik, a lábam a szobában. Meleg zoknit húzok mindjárt júliusban.:-)

    VálaszTörlés
  2. Emlékszem pár éve, talán 3-4 bekellett gyújtani júniusban! Az összes paradicsom elfagyott, pedig gyönyörűek voltak.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is fázott tegnap és Én is zoknit húztam

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése