Kicsi

az előbb elment a mamához, nem sok kedvvel ugyan, de most kicsit muszáj. Pénteken megyek érte, ha minden jól megy és szombaton szülinap itthon, valamint folytatása vasárnap barátokkal kerti partin. Azokkal a barátainkkal, akiknél hétvégén jártunk. Az ismeretség 8 éve kezdődött, egymás melletti szülőszobában, éppen egy napon próbáltuk világra hozni a gyerekeket, férjek segítségével.:) Egy szobába kerültünk másnap és így lett nekem egy új, legjobb barátnőm 32 évesen...Remélem még sokáig.

A meglepetéssel elvagyok maradva, de remélem holnap ezt pótolom. Tortát végül is én fogok sütni, sokáig töprengtem rajta, hogy rendeljem vagy sem, de most már eldöntöttem, hogy én csinálom és majd keresek itt a neten valami finomat nem túl édeset, kicsit lightosabbat, ami így legalább nem lesz tele E betűkkel és "mérgekkel".

Az előbb kiporszívóztam, beraktam egy mosást, ablakot szeretnék még pucolni, aztán valami ebédet összedobok holnapra.

Most jó ez a csönd.

A mai napom:

Reggeli: kávé, 2in1, 1 banán
Tízórai: 1 natur joghurt
Ebéd: 2 db teljes kiörlésű zsemle, egyiket vékonyan megkentem vajkrémmel, raktam bele kb. 2dkg sajtot, paprikát. A másikat simán ettem és ittam melléjük 4 dl tejet. Tele lettem.
Uzsonna: -
Vacsi: 3 szelet teljes kiörlésű kenyér, nagyon vékony, pici megcsináltam piritósnak. Tonhal konzervet összetörtem, pici mustár, bors, citromlé. Ezt kentem a tetejére, plusz ettem egy paprikát.
Szerintem később még eszem pár szem málnát és esetleg 1 barackot, bár most nem érzem magam éhesnek.

Jól érzem magam, a haspuffadás ami elég sokszor volt már teljesen eltűnt. Az ivással még hadilábon állok, bár folyamatosan próbálok egyre többet és többet.

Megjegyzések