Sajnos

a mai nap nem sikerült túl jól kajaügyileg.

Reggel: kávé,3dl tej, 2 apró pogácsa (kb. 3dkg a kettő)
Tízórai: 1 sárgabarack
Ebéd: kb. 10-15dkg között rakott erdélyi káposzta, pici tejföl
Uzsonna: 2 sárgabarack, 5 szem málna
Vacsi: Na itt van a baj.:(
1 kis szelet sült oldalas, 2 evőkanál rizs, kb. 4 evőkanál dinsztelt káposzta. Utána egy túró rudi és két! kanál nutella:(:(

Hát igen, elbuktam. De holnap sokkal,sokkal,sokkal kevesebbet eszem. Hogy ezt miért csináltam most?? Mikor éppen ma mondták a munkahelyemen, hogy már látszik az alakomon, hogy beindult a fogyás. És már én is látom, mert a hasam már egészen lapos, gondolom leginkább attól, hogy nem eszem fehér kenyeret, csak nagyon ritkán teljes kiörlésűt és leginkább rozsos abonettet. Szóval most totál mérges vagyok magamra, mert ilyen hülye voltam és bezabáltam, pont este.:(

Megjegyzések

  1. Nem vagyok nagy fogyókúrás szakértő, pedig rám férne. Én úgy gondolom nem dől össze a világ hogy egy kicsit "vétkeztél". Holnap egy kicsit szigorúbb leszel magadhoz. Ja és a folyadék! Abból viszont valóban próbálj meg nagyon sokat inni!
    Szép estét kívánok! Erika

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Sajnos az ivással van a legnagyobb gondom:( Ha nem érzem szomjasnak magam, már pedig nem igazán érzem, akkor csak úgy eszembe nem jut:(

    VálaszTörlés
  3. Kedves kovtama! Holnap semmiképpen ne egyél kevesebbet csak amit a diétában tartani akarsz, mert a mai napot nem fogod tudni minuszolni és nem is kell, mert biztos, hogy még a súlymegtartó kalóriamennyiségen is belül voltál, tehát nem híztál vissza semmit, esetleg nem fogytál, na bumm! :)
    Azt hiszem ez lesz a következő témám, köszi az ötletet! ;-D
    Inni pedig lassan megtanulsz, pl. minden kis wc után egy pohár víz, azt könnyű megjegyezni, és így délutánra már elég jól fog menni. ;-)

    VálaszTörlés
  4. Egészségedre! Váljék vérré benned a sok finomság! Ha nem tudnád a bűntudat hizlal a legjobban. Így felejtsd el mielőbb!
    Megérdemelted a mai nehéz nap után a kényeztetést.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Barbi, köszi hogy írtál és a bíztatást is:) Bekukkantok majd téma ügyileg hozzád:):)

    Györgyi, igazad van! Mára pedig kiderült mi volt a zabálás hátterében. Este jött a hidegzuhany, férjemnek jövő héttől nincs megrendelése:( Megint átkell szerveznem egy csomó mindent, hogy ne kerüljünk az adósok börtönébe.:(

    VálaszTörlés
  6. Az életművészek és a rugalmasság korát éljük. Naponta szembesülünk azzal, hogy a biztonságunk csak elméletben létezik. Bármelyik pillanatban magába ránthat az örvény. Így azok maradnak életben akik megtanulnak jól manőverezni. A vezető gazdasági embereken kívül senki sincs biztonságban. tudatosan növelik a szakadékot a gazdagok és a szegények között. Csak egy hónapig kellene így élniük azoknak, akik erre fele viszik az országot!
    Megértem a szomorúságodat. Naponta élem át én is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése