Valami front

van ma, mert sokan elég hülyék voltak. Nem sorolom. Én nem tartoztam közéjük (kivételesen:) ) az biztos. Mindegy, volt aki megbántott.

Tegnap jó volt, beszélgetés, röhögés, jó volt na. Csak rövid volt. Itthon utána olvasás. Holnap kiskorú megy a másik mamához, bár ő egyre azt mondja, hogy nem akar. A hétvégén szülinapja lesz, teljesen elvagyok késve az ajándék vásárlásával, ilyen se volt még.

A mai nap így estére elszívta az erőm. Mikor hazajöttem, gondoltam baracklekvár, de elment tőle a kedvem. Ma nem, tegnap sem. Talán holnap.

Vannak olyan energiavámpírok akik leszívják az ember pozitív dolgait. Ez volt ma, délután. Nem is tudok értelmesen írni semmit, pedig délelőtt még azt gondoltam, hogy majd de.

Reggeli: kv, aztán 3az1-ben (tudom, van benne cukor, de most ez volt )
Tízórai: 1 sima joghurt. Próbáltam egyik nap egy müzlis activiát, de fúúúúj. Nem ment, annyira édes volt. Elszoktam tőle, nem is tudom hogyan bírtam megenni előtte az ízesített joghurtokat.
Ebéd: 1 magvas zsemle, kb. 5dkg sajt, 10 dkg sárgadinnye
Vacsi (fél hatkor) 3 virsli, pici mustárral magában, két sárgabarack

Ital: 3dl 100-as narancslé, kb. 1 liter víz. Még mindig lehetne több, de ez már haladás.

Remélem holnapra visszajön az életkedvem.

Megjegyzések

  1. Visszajön, vissza kell jönnie!!! Senki miatt nem süppedhetünk bele a "nyomorba". Én drukkolok!! A kajád példaértékű! ;) :)A reggeli viszont lehetne több, mint kv!!!

    VálaszTörlés
  2. Pipacs, hát igen. A reggelivel is hadilábon állok. Kávé nélkül nem indul a nap. De azért általában lecsúszik egy sima joghurt, vagy pl ma egy banán. Köszi a biztatást:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése