Enyhe szar nap

ez a mai, sorolom.

Reggel nem ébredtem túl jól, mert nem magamtól, hanem a beállított mobilomtól. Az meg azt jelenti ilyenkor, hogy kába vagyok és nem kipihent. Ha kipihent vagyok, akkor mindig felébredek már fél órával előtte.

Aztán később kiosztottam a polgármesterünket is, mert egy tetyetutya, félős, jajdemitcsináljaknemtudom ember.

Aztán elküldtem a jegyzőnek a szembeszomszéd kutyáiról a panaszlevelet, hogy legyen szíves csinálni valamit, mert mi a f...nak van a faluban kutyatörvény, ha kurvára leszarja ez a nemirom le milyen alak. Most is hallom, ahogy ugatnak és ez most már minden este igy van! 7 db kutya marja egymást, szóval klassz az egész.

Aztán később elmondtam a véleményem egy senki által nem kedvelt kolléganőmnek, miután enyhén összejöttünk és majdnem odáig fajult a dolog, hogy alkalmazom a tegnap leírt dolgokat a seggnyalásról. Hajszál választott el és a jó modor, hogy ezt nem tettem meg.

Később elkezdett szakadni az eső és el sem állt vagy másfél órán keresztül. A kórház úszott a vízben, a parkolóban majdnem a kocsim küszöbéig ért a víz, három tűzoltó kocsi szivattyúzott az utcában, szóval gáz volt, de nagyon.

A férjemnek még van kb. 2 heti melója, aztán megint semmi és még nem hívták vissza kintről sehonnan, akikkel beszélt és akiknek elküldte az önéletrajzát. Vége lassan a nyári szezonnak, megjegyzem nem is volt nyár és a téli szezonra a felvétel még odébb van. De azért reménykedünk.

Ma még meg kell írnom a levelet a banknak, hogy hétfőre kérjek egy új elszámolást, mert hétfőn tudom átutalni az összeget a fennmaradó kocsihitelre. És egy könyörgő kiegészítést is kell írnom, hogy tekintsenek el a szerződésmódosítási díjtól. Nagyon remélem, hogy ezt meg is teszik, mert talán örülnek, ha valaki még befizetni akar és nem haladékot kérni.

Most pedig nem tudom mi van, de leragad a szemem. Teljesen k.o. vagyok, nehéz kezem lábam. Ez van srácok, megyek is mert ha nem kezdek neki az elmaradt dolgaimnak, amit mára még beterveztem, akkor már nem is fogom, mert elalszom.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése