Amikor ilyen az idő

akkor én teljesen kész vagyok. Rettenetesen nem szeretem dolog ez, pedig télen születtem és állítólag nagyon nagy hó volt, szóval első pillantásom is a szar időre eshetett, még sem kedveljük egymást. Ma reggel ismét havazásra és szélre ébredtem fél ötkor, anyáztam szidtam is rendesen a telet. Nem, ennyi idősen sem tudtam megszokni az évszakok változását, felőlem lehetne örök nyár, vagy lehet olyan az idő, mint egy héttel ez előtt, nem érdekel, hogy kell a kertnek, meg a fáknak, meg a természetnek a hideg és a csapadék. Nem és nem. Fáj a fejem és kicsit fújom is az orrom, de remélem még időben elkaptam és nem dőlök ágynak. Hétvégén sikerült 3 órán keresztül lapátolnom a havat, ki is izzadtam rendesen tuti, hogy annak a hozadéka ez. A futásnak meg az , hogy talán tényleg nehezebben leszek beteg, legalább is eddig megúsztam. Már mennék nagyon, hiányzik a futás de amíg nem kúrálom ki magam, addig nem merek neki indulni. Nem a hó tart vissza, hanem a nátha. Szóval a tél ellen most ilyen képeket nézegetek:


 



forrás

Szóval ezzel csitítom a háborgó lelkem (úh ez nagyon cukormázas) és várom, hogy tavasz legyen, hogy felfrissítsem a lakást színekkel, illatokkal, hogy világos legyen és egész nap süssön a nap és kilehessen teregetni a ruhákat, hogy a szél hamar megszárítsa őket. Kertet rendbe rakni és ilyeneken törni a fejet:





képek: pinterest



Ui.: Tudtátok, hogy a hörcsög simán megeszi az epres müzlit és a paradicsomot is? A keksz és a sajt is mehet neki. Kipróbáltuk, mert a magkeverék elfogyott és hirtelen nem volt más kéznél. Túlélte. Szóval nem kell annyira túl misztifikálni a kisállat tartást. :) Ma viszont már nem felejtettem el venni, úgy hogy ropogtathatja a rendes ennivalóját. :)

Megjegyzések

  1. Sajtot nem próbáltuk, de a dió, és a kukoricás keksz a kedvence. :) de kapott már mogyorót,salátát ,almát, paradicsomot, kínai kelt, stb. :) Az uborkát és a sárgarépát nem szerei.. A mienk legalábbis utálja :)

    VálaszTörlés
  2. Salátát? azt mondták hasmenése lesz :O ezek szerint még sem. No majd kipróbáljuk mi is :)

    VálaszTörlés
  3. A járdák annyira jók! Ha egyszer lesz saját házam akkor a hátsó udvar fele majd ilyesmi út fog vezetni! :)

    VálaszTörlés
  4. én sem szeretem a telet. a tavaszi virágokat várom ♥

    VálaszTörlés
  5. én mindig annak örülök, ami van ("ha nem lehet úgy, ahogy akarom, úgy akarom, ahogy lehet"-ből)

    most orkánszerű szél van, de el is fújta a felhőket:))

    az az üvegbe ültetés tetszik, de annyira szép lenne az az üveg SÜTEMÉNYEKNEK

    nagyon tetszik a többi képed is, főleg az utolsó párat szívesen látnám magam körül...eszembe juttatta Petrik Adrient, amikor a kavicsból a láynával ők rakták ki a teraszt, egy napig, odafagyva, széttérdelve a térdüket, de megérte

    VálaszTörlés
  6. Tami, írtam emilt a citromodra, láttad? :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése