Azt hiszem

kiürültek a tartalékaim. Amint látjátok nem igazán írok semmit, valahogy ihletem sincs és olyan fáradt voltam kedd estére, hogy csak kóvályogtam. Teljesen leamortizálódott  a szervezetem, kedden futottam utoljára, de olyan keveset és olyan rosszul, hogy azt is abba kellett hagynom. Gyenge voltam, fájt a hasam és mindenem, úgy hogy engedtem magamnak erre a hétre pihenőt. Napok óta már fél kilenckor ágyban voltam, kilencig olvastam és utána alvás. Mára sokkal kipihentebben keltem, mint bármikor mostanában. Végre! Mondjuk a kajálásra minden nap egészen délutánig figyeltem, de este mindig lecsúszott valami olyasmi aminek nem kellett volna, de most ez sem érdekel. Talán nem ez alatt a két három nap alatt fog visszakúszni rám, ami eddig már lement. Biztos, hogy az időjárás is betesz sok mindenkinek. Tavasz a télben vagy tél a tavaszban, vagy mi van most. Ahogy tegnap egy kedves ismerősöm mondta, talán az lenne a jó, ha hagynánk a fenébe a telet és akkor legyen már végre tavasz, minek erőlködni? Mennyire igaz, én átugranék egy évszakot, tudom ez a természetnek nem jó, nekem viszont tök jó lenne.
Mára is csak pihenést tervezek estére, így reggel ötkor elindítottam a mosógépet, ami mindjárt le is jár, ezzel sem kell foglalkoznom ha hazaérünk. Gyorsan összerendeztem a lakást, port töröltem, takarítottam, tudom hülye vagyok, de így legalább tiszta lakásba érünk haza és tényleg csak a pihenésre kell koncentrálni és amúgy is nekem a pakolás és közben a gondolkodás jó kis stressz oldó a nap bármelyik szakában. Gyógyír. Ma még nem megyek futni, viszont ha hétvégére teljesen jól leszek, akkor megpróbálkozom vele. Az igazság az, hogy most nem hiányzott ebben a pár napban, így biztos vagyok abban, hogy nagyon lent voltam egészségileg és lelkileg is a béka feneke alatt. Mondjuk beírtam pár napomat a kalórabázis oldalára és meglepődtem, mert annak ellenére, hogy lecsúszott ez az még így is volt olyan nap, hogy jócskán alul maradtam evésben, mint amit lehetett volna. E mellett ugye futottam, így kalóriát is égettem. Nem csoda, hogy egy idő után nem bírta tovább a szervezetem.
Hétvégére sem tervezek most semmit biztos, hogy most itthon maradunk és csak lógatjuk a lábunkat, esetleg kint a kertben teszünk veszünk, de nem megyünk sehova. Szombatra amolyan pizsi partin gondolkodom, lehet ágyban reggelizünk és csak fetrengünk, olvasunk, tévézünk, filmezünk, mesét nézünk. Azt hiszem most ezzel teszek a legtöbbet és a legjobbat magamért, magamnak.  
Kiskorú nagyon oda van a Két Lotti könyvért, ki érti ezt a gyereket???? Most azt olvassa gőzerővel, ja és rájött, hogy a kivit is szereti, naponta kell gyártanom az egy banán, két kivi, egy mandarinból álló gyümölcssalátát, 10 év után az egyik kedvenc gyümölcse a kivi lett. :)

Megjegyzések

  1. Jó hétvégét!:-) Jó lehet így csinálni, néha-néha...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ritkaság, csak amikor ketten vagyunk :)

      Törlés
  2. Jól hangzik a hétvégi terved. Az erőforrásaimmal és az ihlettel pedig én is így voltam mostanság, de ez nálam minden év januárjában így van.

    VálaszTörlés
  3. Kell ez!!!! A szervezeted jelzett.Pihenjél.Jól teszed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég ramaty volt ez a hét az biztos.:(

      Törlés
  4. Gyűjs erőt, a Két Lottit szine évente újtraolvaso, jó az neki is, Erősödj, pihenj, most ez kell neked.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése