Ezt az ágyban

fetrengős bulit egészen addig lehet csinálni, amíg kimész a mosdóba. Mert akkor végig kell menni a lakáson és meglátod, hogy mennyi dolgod lenne. És akkor előjön belőled a háziasszony szerep, amit próbáltál jó mélyen elnyomni, de nem sikerült. Úgy hogy most már éppen főzöm az ebédet és a második kávém után kitakarítom a kocsimat. De mást tényleg nem fogok csinálni! 
Tiszta tavasz van kint, még a levegő illata is olyan.

Megjegyzések

  1. Éppen azt nézegetem, mit kell csinálni. :-D Most szedem le a száradt ruhákat a fregoliról.Mosógép mos, hogy legyen mit teregetni a helyükre. Kávé nálam még nem volt, csinálok, és azzal "indokoltan" bambulok egy kicsit!

    VálaszTörlés
  2. Én is ma fekvő napot terveztem évek óta tán először. Felkeltem kávézni, aztán begyújtottam.... aztán. Tizenegy felé lefeküdtem jó félórára.

    VálaszTörlés
  3. Én úgy ki tudok dőlni, hogy simán megcsinálom az ágyban fetrengős bulit :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése